Ben jij nog verliefd op je man/vrouw?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 28 mar 2008 09:11

Marnix schreef:Precies.... af en toe alleen zijn is helemaal niet verkeerd. Sowieso is het een luxe als je elkaar elke dag kan zien. Als je maar wel een dagje zonder kan, anders is er echt wat mis :D Van die verhalen als "mijn man was een dag weg en ik heb hem zo gemist, slecht geslapen, verveeld" etc. vind ik zo triest :)

Haha, en bedankt he... :wink:
Nou, ik functioneer prima zonder man, maar ik vind het heerlijk om hem te missen. Dat klinkt misschien een beetje stom, maar ik bedoel het juist op een leuke manier: wij zijn regelmatig een nacht weg van elkaar door werk of wat dan ook en dan kan ik hem gewoon echt missen. Ik functioneer wel, maar ik had hem dan toch stiekem liever bij me gehad. Dat geeft me een kick, zo van 'yeah, we missen elkaar, cool, morgen is ie er weer'. Missen betekent niet altijd wegkwijnen ofzo. Missen betekent in mijn geval het gevoel van 'yeah dan en dan is hij er weer, joepie, dan zoen ik hem plat!' :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 mar 2008 11:43

Ik bedoelde ook dat het triest is als mensen wegkwijnen omdat ze hun man (of vrouw) een dagje moeten missen... Dat je hem mist lijkt me gezond... zolang je je daardoor maar niet gaat vervelen enzo. Daar ging het me om :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 28 mar 2008 12:03

Dames, zijn jullie ook verliefder of knuffeliger als je ongesteld moet worden? Tenminste, daar merkt mijn miens het altijd aan. (zegt ie) Dit zal misschien voor klefkont Galateia niet opgaan :mrgreen: maar goed, want platzoenen? kweenie wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb. Soms gaan er wel 3 dagen voorbij en dan denk ik: wanneer heb ik voor het laatst een zoen gehad? Gegeven in elk geval al veeeeeeeeeeel langer geleden. Of het moet net de dag voor opoe wezen..

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 mar 2008 12:10

Mijn miens? Waar heb je het over? De dag voor opoe? Ik snap er niets van... behalve dan dat jullie es wat meer moeten gaan zoenen ;)
Laatst gewijzigd door Marnix op 28 mar 2008 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 28 mar 2008 12:10

Ja! De week voordat het zover is, dan wordt ik nog knuffeliger en kleffer en verliefder (jaja, het kan echt) en drukker (nog drukker!) en springeriger... :mrgreen:

Dus ja, hier merk ik wel verschil :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 28 mar 2008 12:16

*Annet* schreef: maar goed, want platzoenen? kweenie wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb. Soms gaan er wel 3 dagen voorbij en dan denk ik: wanneer heb ik voor het laatst een zoen gehad? Gegeven in elk geval al veeeeeeeeeeel langer geleden. Of het moet net de dag voor opoe wezen..

Platzoenen is gewoon leuk! Gisteren nog: ik was boven in mijn studeerkamer toen mijn man thuis kwam. Dus ik naar beneden rennen en vanaf onder aan de trap hem besprongen, dat was iets teveel geweld zo op de late middag dus we vielen om, heb hem dus geplet en gezoend :mrgreen:

Moraal van het verhaal: gewoon eens spontaan een zoen geven, dat is gewoon leuk :mrgreen: :yahoooo:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 mar 2008 12:24

hahahahah geweldig.... ben ik dus niet de enige (of is het enigste)....

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 28 mar 2008 13:39

Leuk al die verhalen!
Als ik of mijn man weg is geweest en 1 van ons komt weer thuis, kunnen we ook zo elkaar aanvallen.
Heerlijk even zoenen en gek doen (net of je elkaar jaren niet heb gezien :mrgreen: )
Vind wel als je elkaar een dag niet heb gezien en de ander komt thuis dat je dan wel kunt voelen hoe dierbaar je voor elkaar bent.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 mar 2008 13:40

Nee, niet als ik ongesteld moet worden, meer in de week erna. Al heb ik altijd wel zin in knuffelen en kroelen eigenlijk ;)
Tjonge, we leven hier nu al een paar dagen langs elkaar heen. Mijn man gaat half 6 weg, ik om half 3 's middags pas. Hij komt om half 8 thuis, ik om half twaalf, en dan slaapt hij al weer.
Niks aan! Dan mis ik hem echt, al slaap ik de hele nacht naast hem. Morgen lekker vrij allebei :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 mar 2008 14:03

Wij moeten altijd even wennen als we elkaar na lange tijd weer zien.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 28 mar 2008 14:05

Wat bedoel je precies met 'wennen'?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 28 mar 2008 14:09

sorry Galateia, maar ik moet wel lachen om jou verhalen. Je kan het zo heerlijk omschrijven dat ik het ook al helemaal voor mij zien hoe jullie omkletterden. :lol:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 mar 2008 16:40

Galateia schreef:Wat bedoel je precies met 'wennen'?

Tja dat valt moeilijk uit te leggen. Is het woord wennen niet duidelijk genoeg?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 28 mar 2008 16:42

Nou ja, wennen klinkt zo als... wennen. Uhm... ik vraag me meer af, waar je dan aan moet wennen. Aan elkaars aanwezigheid, aan het rekening houden met de ander, aan het ... (vul maar in).

Dus ik formuleer het even anders: waar moeten jullie dan precies aan wennen?

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 mar 2008 17:43

Nou dan geef je elkaar een knuffel en dan denk ik oja zo voelde dat, of oja zo zag hij eruit.

Terug naar “Archief”