Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:Nee dat is inderdaad heel heftig! Ik kan me ook voorstellen dat de ouders ook niet direct een begrafenisverzekering hebben afgesloten. Niet iets waar je direct aan denkt als er een kind is geboren.. moet ik eerlijk bekennen!
Mijn schoonouders hebben wel bij ieder kind direct een verzekering geregeld en die van mijn man is bijna afbetaald. Hij kan nog wel bijverzekeren maar dat kost maar 4 euro per maand
Dat was misschien niet zo 24 jaar geleden? Mijn schoonvader zei dat hij al z'n kinderen direct had aangemeld bij een uitvaartverzekering. Misschien zat het er al inbegrepen hoor... maar zo begreep ik het.Riska schreef:kwebbel schreef:Nee dat is inderdaad heel heftig! Ik kan me ook voorstellen dat de ouders ook niet direct een begrafenisverzekering hebben afgesloten. Niet iets waar je direct aan denkt als er een kind is geboren.. moet ik eerlijk bekennen!
Mijn schoonouders hebben wel bij ieder kind direct een verzekering geregeld en die van mijn man is bijna afbetaald. Hij kan nog wel bijverzekeren maar dat kost maar 4 euro per maand
Bij veel begrafenisverzekeringen zijn kinderen tot 18 jaar automatisch meeverzekerd en bij sommigen zelfs tot hun 27e als ze studeren.
*Annet* schreef:zit ik beetje te surfen op internet kom ik ineens een site tegen waar je namen op kunt zoeken waar mensen begraven liggen. Typ ik een naam in zie ik een foto van het graf van een bekende. Wat vinden jullie daarvan? Zouden de nabestaanden hiervanaf weten?
*Annet* schreef:Als er een familielid is overleden waar je niet zoveel mee had, om het zomaar even te zeggen. Gaan jullie dan naar de begrafenis of alleen condoleren of stuur je alleen een kaartje? Wordt er van je verwacht dat je naar de begrafenis komt als je een rouwkaart krijgt?
*Annet* schreef:Als er een familielid is overleden waar je niet zoveel mee had, om het zomaar even te zeggen. Gaan jullie dan naar de begrafenis of alleen condoleren of stuur je alleen een kaartje? Wordt er van je verwacht dat je naar de begrafenis komt als je een rouwkaart krijgt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten