Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:ik zou niet weten hoe mijn werk zal gaan reageren als ik zou vertellen dat ik zwanger zou zijn (let op: het is dus nog niet zo!!)
mijn leidinggevende zei toen: Dan moet je de opleiding terugbetalen want dan stop je.
Mijn collega is zwanger (gedetacheerd) en die zegt dus dat ze dat absoluut niet mogen doen. Wie heeft er ervaring mee?
Af en toe zit ik daar best mee in m'n maag(en OF ik uberhaupt wel zal slagen, t is best pittig die VIG af en toe
)
dus ik begrijp hieruit dat ze je niet mogen ontslaan? (heb een onbepaalde tijd contract)liefie schreef:kwebbel schreef:ik zou niet weten hoe mijn werk zal gaan reageren als ik zou vertellen dat ik zwanger zou zijn (let op: het is dus nog niet zo!!)
mijn leidinggevende zei toen: Dan moet je de opleiding terugbetalen want dan stop je.
Mijn collega is zwanger (gedetacheerd) en die zegt dus dat ze dat absoluut niet mogen doen. Wie heeft er ervaring mee?
Af en toe zit ik daar best mee in m'n maag(en OF ik uberhaupt wel zal slagen, t is best pittig die VIG af en toe
)
Ik had iemand in de klas en die was ook zwanger van haar 2de kindje en die is op een duur gewoon met zwangerschapsverlof gegaan maar ze was wel op school tot een week voor haar bevalling. En ze had flink vooruit gewerkt en ze is gewoon geslaagd hoor.
Een collega van mij werd ook zwanger toen ze met de opleiding bezig was die is nu een jaartje gestopt en die begint nu in september weer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten