Moeder en studie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 mar 2008 07:49

ja precies. En eigenlijk ben ik op zoek naar volwassenopleiding!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 26 mar 2008 10:25

Ik hoop dat het lukt voor je Evelien! Ben je al begonnen met solliciteren? Ik zit te kijken bij het NTI of LOI, als ik klaar ben met de VIG wil ik misschien daar iets oppakken maar dat zie ik tegen die tijd wel weer.. misschien heb ik dan alweer andere gedachten :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 22 jun 2008 15:28

Hier ook nog maar eens een schop tegen geven.. De plannen liggen er nog steeds maar ik heb net wel vernomen dat manlief nog een paar kinderen wil dus ik duik maar snel op die studie voor-ie op mij duikt :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 jun 2008 21:47

Beetje hippe vent wordt huisman!

Heeft ie echt zin in kinderen of meer in de vrijerij? Hij wil misschien jouw eierstokken kriebelen ............. zegt dirk

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 jun 2008 22:18

Annet! :schaterlach:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 22 jun 2008 22:21

Whhahahaaha

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 23 jun 2008 02:16

*Heeft rode oren of ogen in dit geval* :mrgreen:
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 23 jun 2008 08:47

Ik vraag me het volgende wel es af: als tzt mijn kinders allemaal naar school zijn wil ik weer wat gaan doen, zoals Jamillah de Pabo wil gaan doen, maar ik weet helemaal niet wat. Voorheen wilde ik ook Pabo doen maar mijn vooropleiding was niet geschikt daarvoor. Denk ook dat ik misschien wel te laks ben.

Anderzijds, ben ik "verplicht" om te gaan werken? Het lijkt mij ook wel lekker om gewoon NIX te doen. Maar hoelang lijkt mij dat leuk? Ben ik dan geen luilak en nietsnut? Ze staan natuurlijk te trappelen met vrijwilligerswerk etc maar voor mijn gevoel heb ik daar gewoon helemaal geen zin in!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 23 jun 2008 09:00

Weet je Annet, volgens mij is het gewoon ook best lekker om even niks te doen als de kinders allemaal naar school zijn. Dan heb je er toch al heel wat jaar de handen aan vol gehad. Ik zou ook eerst eens even lekker niks gaan doen en als dat me zou gaan vervelen, zou ik kjken wat ik leuk vind om te doen.
En inderdaad, je moet wel iets gaan doen wat je leuk vind, niemand heeft er iets aan als jij tegen je zin vrijwilligerswerk doet.
Weet je, het is gewoon zo persoonlijk, ik vind je in ieder geval geen luilak en niksnut als je even tijd voor jezelf neemt na weet-ik-veel-hoeveel jaren al je tijd aan de kinders geven.

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 23 jun 2008 09:49

Je bent echt geen nietsnut hoor als je lekker even van je 'vrijheid' geniet als je kinderen naar school zijn, of werken de hele dag.
Kan me wel voorstellen dat het in de loop van de tijd niet meer zo leuk is en saai wordt om alleen thuis te zijn.
Tenminste, daar heb ik last van :wink:
Mijn zoontje is 7 en zit ook hele dagen op school. Ik heb dus verder niks meer thuis lopen, alleen een hond 8)
Ik ben daarom blij dat ik 2 dagen werk, echt heerlijk is dat! Gewoon weer contact met collega's enz... :D
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 23 jun 2008 10:19

Volgens mijn moeder vult die lege tijd zichzelf weer op met een schoolreisje bijwonen en zwemlessen, huiswerk helpen, de ene naar die sport brengen de ander naar de andere, en meid, voor je het weet heb je kleinkinderen weet je hoe druk je het daar mee hebt :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 23 jun 2008 13:57

:P

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 jun 2008 18:44

ik zou niet weten hoe mijn werk zal gaan reageren als ik zou vertellen dat ik zwanger zou zijn (let op: het is dus nog niet zo!!)
mijn leidinggevende zei toen: Dan moet je de opleiding terugbetalen want dan stop je.
Mijn collega is zwanger (gedetacheerd) en die zegt dus dat ze dat absoluut niet mogen doen. Wie heeft er ervaring mee?
Af en toe zit ik daar best mee in m'n maag :? (en OF ik uberhaupt wel zal slagen, t is best pittig die VIG af en toe :| )
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 23 jun 2008 18:51

kwebbel schreef:ik zou niet weten hoe mijn werk zal gaan reageren als ik zou vertellen dat ik zwanger zou zijn (let op: het is dus nog niet zo!!)
mijn leidinggevende zei toen: Dan moet je de opleiding terugbetalen want dan stop je.
Mijn collega is zwanger (gedetacheerd) en die zegt dus dat ze dat absoluut niet mogen doen. Wie heeft er ervaring mee?
Af en toe zit ik daar best mee in m'n maag :? (en OF ik uberhaupt wel zal slagen, t is best pittig die VIG af en toe :| )

Ik had iemand in de klas en die was ook zwanger van haar 2de kindje en die is op een duur gewoon met zwangerschapsverlof gegaan maar ze was wel op school tot een week voor haar bevalling. En ze had flink vooruit gewerkt en ze is gewoon geslaagd hoor.
Een collega van mij werd ook zwanger toen ze met de opleiding bezig was die is nu een jaartje gestopt en die begint nu in september weer.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 jun 2008 18:55

liefie schreef:
kwebbel schreef:ik zou niet weten hoe mijn werk zal gaan reageren als ik zou vertellen dat ik zwanger zou zijn (let op: het is dus nog niet zo!!)

Ik had iemand in de klas en die was ook zwanger van haar 2de kindje en die is op een duur gewoon met zwangerschapsverlof gegaan maar ze was wel op school tot een week voor haar bevalling. En ze had flink vooruit gewerkt en ze is gewoon geslaagd hoor.
Een collega van mij werd ook zwanger toen ze met de opleiding bezig was die is nu een jaartje gestopt en die begint nu in september weer.
dus ik begrijp hieruit dat ze je niet mogen ontslaan? (heb een onbepaalde tijd contract)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Terug naar “Archief”