Nemo20 schreef:rhodé1986 schreef:Nemo20 schreef:Nee dat is waar.. Daarom zeg ikzelf ook dat ik HOOP dat ik niet al te lang hoef te werken. Maar misschien krijg ik wel helemaal geen man, of een man die het niet waardeert dat ik thuis blijf, of zoals jij al zei; is het financieel niet mogelijk. Maar als ik de kans krijg, dan zou ik het zeker doen.
Nemo, waarom zou jij liever thuis zitten i.p.v. een betaalde baan?
Beargumenteer eens! En hoe vul jij dat thuis zitten dan in? Met kinderen? (als je die krijgt) Je schreef toch dat je een universitaire studie doet? Die is niet gericht op thuiszitten neem ik aan.
Omdat ik mij daar prettig bij voel. Ik kan ook niet beargumenteren waarom roze mijn lievelingskleur is en pizza mij lievelingseten. Dit dus ook niet echt. Ik zou het gewoon heerlijk vinden om het huis leuk in te richten, niet 's ochtens perse heel vroeg je bed uit te moeten, onverwachte dingen te doen, winkelen overdag wanneer het lekker rustig is, mij mooi opmaken voor wanneer m'n man thuis komt, met eten klaar staan .. Lijkt me allemaal geweldig en ik weet ook dat bij velen nu de nekharen omhoog rijzen maar dat kan me niet schelen .. Als ik een man krijg die dit alles waardeert en wanneer het financieel kan, dan ga ik dit gewoon lekker doen.![]()
Jawel, ik studeer huishoudkunde, dat is een universitaire studie die inderdaad gericht is op thuiszitten.
hahaha, maak dat de kat maar wijs!!

Ik denk zelf dat het je heel snel gaat vervelen, zeker als er (nog) geen kinderen zijn. Ik spreek uit ervaring. Heb zelf 1 kindje en op zich mijn handen vol aan de verzorging, huishouden enz. Maar de laatste tijd begint het gewoon weer te kriebelen dat ik me nog meer nuttig wil maken dan alleen in mijn eigen omgeving.
Je wereldje wordt heel snel heel klein, bedenk dat wel.