Moderator: Moderafo's
kuikentje schreef:rij jij dan ook koekie????koekie schreef:jip_86 schreef:Ik heb weer plek over naar het schijnt als de drie babbeldames graag bij elkaar willen zitten.
mooi houd even wat leeg, arjan1984 had ook wat ofzo, ma da was bijna zeker. en ik had beloofd iemand op te pikken vanuit zwolle, dus.
koekie schreef:om het nog even iets ingewikkelder te maken: nee ik rijd niet, tenminste ik heb hier nog geen auto geregeld, dit kan ik natuurlijk altijd doen, maar dan moet ik eerst zeker weten of ik ga.(ivm stage)
en verder, ik had iemand beloofd dat we die zouden oppikken uit zwolle, maar geen probleem toch als iemand anders dat vanuit rouveen doet??
Flappie schreef:koekie schreef:om het nog even iets ingewikkelder te maken: nee ik rijd niet, tenminste ik heb hier nog geen auto geregeld, dit kan ik natuurlijk altijd doen, maar dan moet ik eerst zeker weten of ik ga.(ivm stage)
en verder, ik had iemand beloofd dat we die zouden oppikken uit zwolle, maar geen probleem toch als iemand anders dat vanuit rouveen doet??
Tsskkk koeksel ook altijd weer met haar briljante ideeën
koekie schreef:Flappie schreef:koekie schreef:om het nog even iets ingewikkelder te maken: nee ik rijd niet, tenminste ik heb hier nog geen auto geregeld, dit kan ik natuurlijk altijd doen, maar dan moet ik eerst zeker weten of ik ga.(ivm stage)
Tsskkk koeksel ook altijd weer met haar briljante ideeën
dankje, op zo'n idee zou jij nooit komen he??
kuikentje schreef:en wie is diegene dan die je zou ophalen? en iemand anders dat doen? volgens mij zijn de meeste auto's al bezet hoor!;):P
meissie88 schreef:Huh ? snap ik het nog...?
Wie gaan er nou bij mij in de auto...? (ja ik ga er vanuit dat ik kan ruilen...en dat moet me gewoon lukken anderssss....)
Is miss ff zo makkelijk om op een rijtje te zetten, wie bij wie in de auto zit...want ík snap t ff niet meer
(en ja ik ben blond, ik weet t)
meissie88 schreef:Huh ? snap ik het nog...?
Wie gaan er nou bij mij in de auto...? (ja ik ga er vanuit dat ik kan ruilen...en dat moet me gewoon lukken anderssss....)
Is miss ff zo makkelijk om op een rijtje te zetten, wie bij wie in de auto zit...want ík snap t ff niet meer
(en ja ik ben blond, ik weet t)
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 20 gasten