liisje schreef:
maar zelfs als je nog thuis woont en pas 15 bent hebben je ouders jou te respecteren.
ehm..., ik denk niet dat ik het met je eens bent. Jouw ouders zijn als je 15 bent verantwoordelijk voor jou. Dit betekent ook dat ze dingen van jou mogen vragen die goed zijn/zij goed vinden, maar waar jij niet achter staat. Ouders mogen in hun huishouden de regel hanteren dat een ieder die aanwezig is op zondag ook twee keer naar de kerk gaat waar de ouders toe behoren.
--------------------------------------------------------------------------------
Als je de eerdere berichten gelezen hebt weet je ook wel dat het niet over 2 keer naar de kerk of niet gaat.
En wat je zegt: VRAGEN ja zeker dat mag zeker en altijd!! Maar wanneer ze zonder enige reden tegen je beginnen te schreeuwen dat ze gehoord hebben dat je broertje in een band zit en dat ze echt geen band op de trouwfeest dulden want dat ze dan niet komen!
Dan zeg ik dat ze je hebben te respecteren en ook gewoon hadden kunnen VRAGEN joh ik heb gehoord dat jou broer in een band speelt ? Wat zijn jullie van plan met de bruiloft? dan hadden ze te horen gekregen dat we geen muziek hadden op de bruiloft!!!!! (in dit geval hebben ze dus voor niks geschreeuwt.....)
Hadden we ja gezegd dat er wel muziek kwam hadden ze zeker mogen zeggen dat ze dat liever niet wilden omdat.......nouja vul maar in ...
Kijk dat is toch wel een verschil he? dat bedoel ik met ze moeten respect hebben naar ons toe.
Net als juist wij dat ook naar hun toe moeten hebben. Maar wanneer je de vorige berichten leest dan weet je (iets) hoe het zit.