Othello schreef:Rotterdam is dan weer geen goed idee. Of all places...![]()
Utreg Centraal?
Jo! Copperfield, here we come..

Sela..kun je niet bij Scape overnachten, bijv?

Moderator: Moderafo's
Corine schreef:Ik zou ook best wat willen doen maar heb ook totaal geen ervaring met wat er dan ook genoemd is.. Interviews afnemen ofzo vind ik wel leuk en wellicht een column over de dagelijkse beslommeringen van een huisvrouw..![]()
Verder vind ik een meeting altijd gezellig, zie ik mn bloedeigen zusje ook weer eens..
Dus het blad Eva is niet de stijl die je aanspreekt?Weet iemand een relaxed (vrouwen)blad wat je lekker in bad of op de wc of op het strand kan lezen, een beetje luchtig maar wel zinnige artikelen zonder dat het gelijk een opinieblad of vakblad is? Mode en interieur is prima, is ook interessant, maar afwisselende, toegankelijke artikelen over psychologie, politiek, kunst en cultuur, muziek, nieuws etc. zou prettig zijn. Ik heb wel eens staan kijken, maar ik kan niets vinden.
Spons schreef:De sint zat zich te bedenken (hint hint ) wat hij spons zou schenken,
Een stukje staal hier of een stukje staal daar , met goed gereedschap wordt het vlees wel gaar.
Maar om dit te bereiden moet je het vlees wel snijden
helaas was spons zijn mes zo bot als sinterklaas zijn kont
Piet had wel een idee maar het pakje moest nog met ..mee
meschianza schreef:Smurffie schreef:Niet op vrijdag![]()
Oke, ik sla wel weer een nachtje over..
Ach! of zaterdagavond, gaan we daarna wie zin heeft het uitgaansleven van Utrecht eens nader bekijkenDonderdagavond ook goed anders hoor. Zorg ik da tik gewoon op tijd terug ben.
Smurffie schreef:meschianza schreef:Smurffie schreef:Niet op vrijdag![]()
Oke, ik sla wel weer een nachtje over..
Ach! of zaterdagavond, gaan we daarna wie zin heeft het uitgaansleven van Utrecht eens nader bekijkenDonderdagavond ook goed anders hoor. Zorg ik da tik gewoon op tijd terug ben.
Jaja, een zeker persoon vertelde me van een fijn cafeetje daar, you know![]()
Anyway, ik verzuim wel een weekendje Bles..moet kunnen voor een keertje
Edit; Er waren geen vacatures voor mij, maar ik wil wel notuleren tijdens de 'vergaderingen' jaknikken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten