Aragorn schreef:Smurffie schreef:rosalie83 schreef:Lalage schreef:Gisteravond had ik mijn moeder aan de telefoon en ik vertelde trots dat ik na veel prutsen een lamp aan het plafond vast had geschroefd zonder een schok te krijgen. Ik vond dat als m'n vader dat kon, dat ik dat dan ook zelf moest kunnen. M'n vader vond dat Borkdude dat dat ook wel had moeten kunnen, nou volgens mij kon hij dat niet, want als iets niet meteen lukt dan raakt hij geirriteerd en loopt hij weg. Dus m'n moeder zegt tegen m'n vader: doe nou niet zo moeilijk, zij hebben gewoon een andere taakverdeling!
Tja, als ik het nou leuk vind om af en toe wat technisch te doen en ik heb een rothekel aan stofzuigen, waarom zou ik dan niet de schroevendraaier pakken en Borkdude de stofzuiger?
Inderdaad, waarom niet! Bij ons gaat het precies zo hoor! Als je het samen maar eens bent erover toch?
Het is ook typisch dat de vrouw altijd een stofzuiger etc. krijgt voor het trouwen, of als verjaardagscadeau, en de man een gereedschapskist, voor het trouwen..het slaat eigenlijk nergens op natuurlijk
Hehe, ik had ooit een (potentieel aanstaande) schoonmoeder die met verjaardagen altijd gereedschap wilde geven. Maar aangezien ik geen idee had wat ik daar nu weer mee aanmoest heb ik vriendelijk doch dringend verzocht mijn verlanglijstje met cd's ter harte te nemen.
Hm, ik heb ooit eens een handoek en washandje gehad van een zo'n schoonmoeder. Altijd handig als je op jezelf gaat