jonge vaders

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 26 apr 2006 09:51

dan ga je onsm eteen informeren over de welstand van Noes
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 apr 2006 10:06

Othello schreef:Het is gewoon een feit dat je, als je wat jonger bent, fysiek en mentaal veerkrachtiger bent en dus meer kunt hebben. En aangezien er bij het krijgen van kinderen zo wel het een en ander op je af komt, ervaar ik dat persoonlijk als een groot voordeel.

Dat is waar, maar ik heb het idee dat wij het nu al heel zwaar zouden gaan krijgen, omdat we allebei tobben met onze gezondheid/meer slaap nodig hebben dan anderen.

sela

Berichtdoor sela » 26 apr 2006 10:16

leclerc schreef:dan ga je onsm eteen informeren over de welstand van Noes

Afbeelding

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 26 apr 2006 10:20

wow, die ziet er lief uit! :) :wink:

sela

Berichtdoor sela » 26 apr 2006 10:22

tweetietwee schreef:wow, die ziet er lief uit! :) :wink:

Afbeelding

sela

Berichtdoor sela » 26 apr 2006 10:24

Lalage schreef:
Othello schreef:Het is gewoon een feit dat je, als je wat jonger bent, fysiek en mentaal veerkrachtiger bent en dus meer kunt hebben. En aangezien er bij het krijgen van kinderen zo wel het een en ander op je af komt, ervaar ik dat persoonlijk als een groot voordeel.

Dat is waar, maar ik heb het idee dat wij het nu al heel zwaar zouden gaan krijgen, omdat we allebei tobben met onze gezondheid/meer slaap nodig hebben dan anderen.

ik mag er nu iets van vinden, heb al 6 weken ervaring..
eigenlijk was het na twee weken geen probleem meer om elke 3 uur wakker te worden.. het gaat best vanzelf..

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 26 apr 2006 10:25

pfooe, een online baby cursus.

bijna huilen?
of bijna slapen? (ik hoop tweede optie..)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 apr 2006 10:25

sela schreef:
Lalage schreef:

eigenlijk was het na twee weken geen probleem meer om elke 3 uur wakker te worden.. het gaat best vanzelf..

Het schijnt dat vrouwen daar beter op ingesteld zijn dan mannen ;)

sela

Berichtdoor sela » 26 apr 2006 10:26

haha, k spreek dan idd voor mezelf.
echtgenootlief slaapt gewoon door..

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 26 apr 2006 10:46

Uhm... onze kinderen waren aan de fles, en dat betekende dat manlief ook 1x per nacht het haasje was. We verdeelden de nachtelijke voedingssessies, zeg maar. Zo kwamen we allebei nog redelijk aan onze nachtrust. En eerlijk is eerlijk, je raakt gewend aan het ritme en het heeft eigenlijk ook wel iets om in het holst van de nacht op je blote voeten over de ijskoude vloer naar beneden te kruipen, een flesje te warmen, je kind te voeden en te verschonen en weer in slaap te knuffelen, in de wetenschap dat de rest van de mensheid om je heen slaapt... Ik realiseer me dat dit voor niet-vaders volslagen krankzinnig klinkt :D

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 26 apr 2006 10:50

Hmm...knap hoor, jonge ouders!! Maar zie mezelf nog lekker genieten van het kinderloze leven :) Ik vind 29 een hele mooie leeftijd. En tsja, dan weet je idd niet of je wel kinderen kunt krijgen. Maar dat weet ik nu ook niet en dat is dus geen reden om het alvast te proberen :)

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 26 apr 2006 10:51

Lorijntje schreef:Hmm...knap hoor, jonge ouders!! Maar zie mezelf nog lekker genieten van het kinderloze leven :) Ik vind 29 een hele mooie leeftijd. En tsja, dan weet je idd niet of je wel kinderen kunt krijgen. Maar dat weet ik nu ook niet en dat is dus geen reden om het alvast te proberen :)

heerlijk nuchter.... :)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 apr 2006 11:05

sela schreef:
Lalage schreef:

wacht maar tot het na 8 maand nog steeds zo is :lol: :wink:

sela

Berichtdoor sela » 26 apr 2006 11:07

:?db ja?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 apr 2006 11:10

leuke fotos sela!! wat is noes klein .. tenminste als je het nu vergelijkt met milan :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Terug naar “Archief”