Moderator: Moderafo's
Othello schreef:Het is gewoon een feit dat je, als je wat jonger bent, fysiek en mentaal veerkrachtiger bent en dus meer kunt hebben. En aangezien er bij het krijgen van kinderen zo wel het een en ander op je af komt, ervaar ik dat persoonlijk als een groot voordeel.
Lalage schreef:Othello schreef:Het is gewoon een feit dat je, als je wat jonger bent, fysiek en mentaal veerkrachtiger bent en dus meer kunt hebben. En aangezien er bij het krijgen van kinderen zo wel het een en ander op je af komt, ervaar ik dat persoonlijk als een groot voordeel.
Dat is waar, maar ik heb het idee dat wij het nu al heel zwaar zouden gaan krijgen, omdat we allebei tobben met onze gezondheid/meer slaap nodig hebben dan anderen.
sela schreef:Lalage schreef:Othello schreef:Het is gewoon een feit dat je, als je wat jonger bent, fysiek en mentaal veerkrachtiger bent en dus meer kunt hebben. En aangezien er bij het krijgen van kinderen zo wel het een en ander op je af komt, ervaar ik dat persoonlijk als een groot voordeel.
Dat is waar, maar ik heb het idee dat wij het nu al heel zwaar zouden gaan krijgen, omdat we allebei tobben met onze gezondheid/meer slaap nodig hebben dan anderen.
ik mag er nu iets van vinden, heb al 6 weken ervaring..
eigenlijk was het na twee weken geen probleem meer om elke 3 uur wakker te worden.. het gaat best vanzelf..
Lorijntje schreef:Hmm...knap hoor, jonge ouders!! Maar zie mezelf nog lekker genieten van het kinderloze levenIk vind 29 een hele mooie leeftijd. En tsja, dan weet je idd niet of je wel kinderen kunt krijgen. Maar dat weet ik nu ook niet en dat is dus geen reden om het alvast te proberen
sela schreef:Lalage schreef:Othello schreef:Het is gewoon een feit dat je, als je wat jonger bent, fysiek en mentaal veerkrachtiger bent en dus meer kunt hebben. En aangezien er bij het krijgen van kinderen zo wel het een en ander op je af komt, ervaar ik dat persoonlijk als een groot voordeel.
ik mag er nu iets van vinden, heb al 6 weken ervaring..
eigenlijk was het na twee weken geen probleem meer om elke 3 uur wakker te worden.. het gaat best vanzelf..
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 14 gasten