Heel even een updatje (moet even mn ei kwijt, alweer? Ja, alweer, sorry

)
Gisteren behandeling gehad, en aan het eind van de dag kreeg ik opeens uitslag. Vanmorgen zat het er nog steeds, ik ziekenhuis bellen, ja, de arts belt zo terug. Zo werd twee uur later, ik kon (en kan) amper lopen, dus naar de huisarts. Huisarts belt ziekenhuis, ja de arts is er vanmiddag. (Dat is toch geen zo, joh, muts!) Dus nou jah. Maar ondertussen kon ik nog steeds nauwelijks lopen. Mijn knieën doen zo ontzettend zeer, mijn pols + hand ook, maar daar loop ik niet mee

Arts belde net op, luisterd, ja, doe de prednison maar omhoog (dubbele = 25 mg per dag)Maar prednison omhoog betekend heel langzaam afbouwen, weer dat stijgende en dalende energiepeil, en de moed zit inmiddels onder de grond bij mij. Die behandeling die ik tot nu toe 3 keer heb gehad, zal die wel helpen? Waarom moet het nu weer zo zeer doen, ik kan wel huilen. Sorry hoor..
Nou jah. We zien wel. Ik mag me volstoppen met pijnstillers 'en dan kijken we maandag wel verder'. Soms verwacht ik misschien teveel van artsen, maar nou jah, pijn is ook niet alles, en ik moet zo misschien mijn werk afzeggen. Ik kan er niet tegen als ik dingen niet meer kan.
Heeft iemand nog leuk nieuws te melden?