Moderator: Moderafo's
Tine schreef:Haha, leuk dat je de kerstcd gaat bestellen! Nou, ik denk dat er meer gekletst is dan je denkt, maar dat geeft niet, de meeste weten toch niet wat er toen echt gebeurd en waar ze over praten dus ze doen maar...![]()
! Konden jullie het nog wel een beetje horen, jullie zaten tenslotte achter ons?!
Daphne schreef:@ Jeronimuz: Hoe was je eerste repetitie gisteravond?
Wij hebben net nieuwe koorkleding gekregen. Deze hopen we voor het eerst te dragen bij de presentatie van onze nieuwe CD, in september dv. Nou wil het geval, dat bij bijna alle vrouwen het jasje (daar zit een topje aan vast, hoe hebben ze het kunnen verzinnen...) niet goed zit... Dus daar moet weer wat aan veranderd worden... Ben benieuwd!
annvisser schreef:Daphne schreef:@ Jeronimuz: Hoe was je eerste repetitie gisteravond?
Wij hebben net nieuwe koorkleding gekregen. Deze hopen we voor het eerst te dragen bij de presentatie van onze nieuwe CD, in september dv. Nou wil het geval, dat bij bijna alle vrouwen het jasje (daar zit een topje aan vast, hoe hebben ze het kunnen verzinnen...) niet goed zit... Dus daar moet weer wat aan veranderd worden... Ben benieuwd!
Dat lijkt mij echt vreselijk! Ieder meisje/jongen heeft toch een ander figuur? Het zal nooit bij iedereen even leuk&lekker zitten...
Jeronimuz schreef:Zo, ik heb intussen mijn tweede repetitie gehad
Het is echt superleuk, leuk koor, leuke mensen! Volgende week ga ik op het feest van het koor samen met mijn zusje een a capella tweestemmige versie van El Shaddai zingen, wel erg spannend!
Daphne schreef:De proef-CD hebben we binnen! Hier moeten we even kritisch naar luisteren en dan kan STH (jaja, de beste...) er nog wat aan veranderen.
Erg leuk om te horen! De beelden staan er nog niet op. Daar was ik juist het meest benieuwd naar eigenlijk...
annvisser schreef:Daphne schreef:De proef-CD hebben we binnen! Hier moeten we even kritisch naar luisteren en dan kan STH (jaja, de beste...) er nog wat aan veranderen.
Erg leuk om te horen! De beelden staan er nog niet op. Daar was ik juist het meest benieuwd naar eigenlijk...
Leuk leuk!! Nog steeds koor nu dan? Ik heb nu elke dinsdag n megadipVan mij mogen ze in de vakantie doorgaan!
De beelden.. je wilt jezelf zien zingen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten