Het grote Koor-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Tine
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Tine » 13 jun 2006 21:29

Haha, leuk dat je de kerstcd gaat bestellen! Nou, ik denk dat er meer gekletst is dan je denkt, maar dat geeft niet, de meeste weten toch niet wat er toen echt gebeurd en waar ze over praten dus ze doen maar... :wink: :D ! Konden jullie het nog wel een beetje horen, jullie zaten tenslotte achter ons?!

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 13 jun 2006 21:42

Tine schreef:Haha, leuk dat je de kerstcd gaat bestellen! Nou, ik denk dat er meer gekletst is dan je denkt, maar dat geeft niet, de meeste weten toch niet wat er toen echt gebeurd en waar ze over praten dus ze doen maar... :wink: :D ! Konden jullie het nog wel een beetje horen, jullie zaten tenslotte achter ons?!

Natuurlijk weet ik dat er gekletst wordt.. dat blijf je toch houden, niets van aantrekken :wink: Tgeluid was iets minder.. maar tging prima! Vind je het niet jammer dat jullie geen koorkleding hebben? Tis zo'n rommeltje zo.. kvind onze koorkleding nu niet helemaal super, maar tis wel een geheel. Kben al blij dat we zelf een rok&blouse mogen uitkiezen, alst maar zwart&wit is :wink: Anders krijg je zo'n hopeloze, vormloze combinatie 8)

Tine
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Tine » 14 jun 2006 19:01

He, ik vind het niet zo heel erg dat wij geen koorkleding hebben. Ik weet ook niet of dat ooit gaat komen. De meeste leden willen het niet en vinden het allemaal veel te stijf en te tuttig om bijvoorbeeld zwart en wit of iets anders aan te trekken. Misschien komt het ooit nog, maar de grote vraag is dan: welke kleuren gebruiken we dan!

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 14 jun 2006 20:23

tkan stijf en tuttig zijn idd, ligt er aan welke keuze je zelf maakt.. Kbedoel, je bepaalt zelf wat je aantrekt! Je hebt tegenwoordig maar wat gave zwarte rokken.. Alst koor eigen kleding gewend is is het wel moeilijk denk ik ja om dat te gaan veranderen! Vele meningen :wink:

topkok

Berichtdoor topkok » 15 jun 2006 09:21

Ik heb vroeger ook op een koor gezeten, het stadsknapen koorin gorinchem, dat was een koor met alleen maar jongens, en mannen echt gaaf, ook 2 keer op tournee geweest naar Engeland. 2 keer andere plek maar gigantische gaaf!! kwa koorkleding hadden wij een zwarte broek, met vouw, witte blouse, stropdas van hun, en een Gown. een soort jas was wel gigantische gaaf. en tijdens de tounee's hadden wij altijd sweathers aan met het koorlogo!!

http://www.homepages.hetnet.nl/~skk-gorcum/index.html

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 15 jun 2006 19:33

@ Jeronimuz: Hoe was je eerste repetitie gisteravond?

Wij hebben net nieuwe koorkleding gekregen. Deze hopen we voor het eerst te dragen bij de presentatie van onze nieuwe CD, in september dv. Nou wil het geval, dat bij bijna alle vrouwen het jasje (daar zit een topje aan vast, hoe hebben ze het kunnen verzinnen...) niet goed zit... Dus daar moet weer wat aan veranderd worden... Ben benieuwd!
Afbeelding

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 17 jun 2006 06:11

Daphne schreef:@ Jeronimuz: Hoe was je eerste repetitie gisteravond?

Wij hebben net nieuwe koorkleding gekregen. Deze hopen we voor het eerst te dragen bij de presentatie van onze nieuwe CD, in september dv. Nou wil het geval, dat bij bijna alle vrouwen het jasje (daar zit een topje aan vast, hoe hebben ze het kunnen verzinnen...) niet goed zit... Dus daar moet weer wat aan veranderd worden... Ben benieuwd!

Dat lijkt mij echt vreselijk! Ieder meisje/jongen heeft toch een ander figuur? Het zal nooit bij iedereen even leuk&lekker zitten...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 19 jun 2006 12:08

annvisser schreef:
Daphne schreef:@ Jeronimuz: Hoe was je eerste repetitie gisteravond?

Dat lijkt mij echt vreselijk! Ieder meisje/jongen heeft toch een ander figuur? Het zal nooit bij iedereen even leuk&lekker zitten...

Het bedrijf dat de kleding gemaakt heeft, heeft de vrouwen gewoon een blouse in de maat die je draagt laten passen en verder niets opgemeten... Ik ben dus nogal klein; mijn blouse hangt dan ook veel langer dan dat bij een ander... :shock:
Afbeelding

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 19 jun 2006 12:35

Te erg idd.. Eigenlijk vind ik, dat je dan als koor best voor paal staat! Ze zitten tijdens de uitvoeringen wel de hele tijd tegen de koorleden aan te kijken, dus 't zegt best wel wat!

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 22 jun 2006 21:00

Zo, ik heb intussen mijn tweede repetitie gehad :D

Het is echt superleuk, leuk koor, leuke mensen! Volgende week ga ik op het feest van het koor samen met mijn zusje een a capella tweestemmige versie van El Shaddai zingen, wel erg spannend!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 22 jun 2006 21:04

Jeronimuz schreef:Zo, ik heb intussen mijn tweede repetitie gehad :D

Het is echt superleuk, leuk koor, leuke mensen! Volgende week ga ik op het feest van het koor samen met mijn zusje een a capella tweestemmige versie van El Shaddai zingen, wel erg spannend!

Leuk! :D Succes!
Afbeelding

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 23 jun 2006 08:17

Jeronimuz schreef:Zo, ik heb intussen mijn tweede repetitie gehad :D

Heb je snel vor elkaar na 2 keer! Wel leuk joh. De site ziet er ook leuk uit. Sterkte!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 12 jul 2006 15:37

De proef-CD hebben we binnen! Hier moeten we even kritisch naar luisteren en dan kan STH (jaja, de beste... 8)) er nog wat aan veranderen.
Erg leuk om te horen! De beelden staan er nog niet op. Daar was ik juist het meest benieuwd naar eigenlijk... 8)
Afbeelding

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 12 jul 2006 20:50

Daphne schreef:De proef-CD hebben we binnen! Hier moeten we even kritisch naar luisteren en dan kan STH (jaja, de beste... 8)) er nog wat aan veranderen.
Erg leuk om te horen! De beelden staan er nog niet op. Daar was ik juist het meest benieuwd naar eigenlijk... 8)

Leuk leuk!! Nog steeds koor nu dan? Ik heb nu elke dinsdag n megadip 8) Van mij mogen ze in de vakantie doorgaan!
De beelden.. je wilt jezelf zien zingen? :wink:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 13 jul 2006 15:59

annvisser schreef:
Daphne schreef:De proef-CD hebben we binnen! Hier moeten we even kritisch naar luisteren en dan kan STH (jaja, de beste... 8)) er nog wat aan veranderen.

Leuk leuk!! Nog steeds koor nu dan? Ik heb nu elke dinsdag n megadip 8) Van mij mogen ze in de vakantie doorgaan!
De beelden.. je wilt jezelf zien zingen? :wink:

Ja, dan kan ik ze nog even eruit knippen. :mrgreen:
Nee, ik heb helaas ook geen koor meer... :( , maar mijn vader zit in het bestuur, dus hij kreeg de proef-CD over de post om hem even te keuren.
Afbeelding

Terug naar “Archief”