Ik eigen me niets toe, i.t.t. vele anderen hier! En daar vraag ik naar en sluit mezelf erbij in!
Ik gebruik WE nl.
Moderator: Moderafo's
Ik eigen me niets toe, i.t.t. vele anderen hier! En daar vraag ik naar en sluit mezelf erbij in!
Ik gebruik WE nl.
schaapje schreef:Dat wordt moeilijk, dan kan je ook niet meepraten over wedergeboorte want je kent het niet.
Dus jou zonden zijn dan ook niet vergeven.
Ik heb dat duidelijk ervaren dat mijn zonden vergeven zijn, en ook wijst de HG mij nu nog op verkeerde dingen, maar dat heb je wel begrepen, dacht ik.
Maar hoe lees je die tekst nu? Is die op jou niet van toepassing?
En waarom zou ik dan niet mee mogen praten?
Hoe weet jij dat ik het niet ken?
Het is niet zo voor een wedergeboren gelovigen dat hij/zij niet meer in zonden vallen, maar we gaan er niet meer gebukt onder, omdát er steeds weer vergeving is, en keren gelovigen zich af van de zonden.
Maar hoe lees je die tekst nu? Is die op jou niet van toepassing?
En waarom zou ik dan niet mee mogen praten?
Hoe weet jij dat ik het niet ken?
:lol: Hoezo ik heb geen wraakgevoelens.![]()
ik denk dat ik medelijden met je krijg.
Targetses schreef:Mooi onderwerp wat te doen na te zijn wedergeboren. Is het wel een legitieme vraag?
Eigenlijk kan ik jullie zeggen dat ik niet aan deze discussie mee kan doen, want ik ben zeker niet wedergeboren.
Maar wie van de deelnemers aan deze discussie is wedergeboren en op welke grond? Want dat is toch het startpunt?
ja ik ben wedergeboren.
Grond; ik geloof van harte dat het offer van Jezus ook voor mij is.
Bekering; blijft een dagelijkse strijd
En dan? : God dienen!!!!!
Gaat soms beter dan andere dagen ja natuurlijk! Maar ik geloof van harte dat het offer van Jezus ook voor mij is, dus ook voor mijn tekortkomingen in het dienen van God!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten