Ex-en

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 01 mei 2003 14:54

gelukkig toch trijntje....mijn vriend en ik waren 8 maanden hele goeie vrienden...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 mei 2003 14:55

ja dan heb je een goede basis.. en je hebt nog niks met elkaar dan, dus het kan dan ook nog wel niks worden... maar dan hebb je zo in elk geval geen 10n keer verkering!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 01 mei 2003 15:00

ennum... als je elkaar nou al heel goed hebt leren kennen door te chatten enzo?

Nouja, ik ben het wel met jullie eens dat je beter eerst vriendjes kunt worden, dat is waar. Maar soms wil je elkaar gewoon heel graag knuffelen :)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 mei 2003 15:04

Lalage schreef:ennum... als je elkaar nou al heel goed hebt leren kennen door te chatten enzo?

Nouja, ik ben het wel met jullie eens dat je beter eerst vriendjes kunt worden, dat is waar. Maar soms wil je elkaar gewoon heel graag knuffelen :)

nou ja als je mekaar ook al hebt leren kennen via de chat dan heb je naar mijn idee ook al een bepaalde basis.. en dat is weer anders dan dat je mekaar helemaal niet kent vantevoren...

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 01 mei 2003 15:05

knuffelen en geen relatie....dat kan toch niet!!

Ben het met trijntje eens......je hebt ook een basis..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 mei 2003 15:06

ik ben blij dat we mekaar eerst hebben leren kennen, ik zou mezelf niet zomaar geven aan een "vreemde" en niet zomaar een relatie beginnen met jan en alleman

liesje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor liesje » 01 mei 2003 16:54

ik vind dat knuffelen en geen relatie wel kan hoor!!! ik heb veel goede vrienden die ik heel weinig zie..en als ik ze dan zie. vliegen we elkaar echt wel even om de hals hoor!!!.

en ik vind ook dat je best mag knuffelen met de jongen waar je super goede vrienden mee bent en waar je van weet dat het nog wel eens wat tussen jullie kan worden. ik bedoel je voelt dat toch al meer voor elkaar dan in een gewone vriendschap.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 mei 2003 18:16

liesje schreef:ik vind dat knuffelen en geen relatie wel kan hoor!!! ik heb veel goede vrienden die ik heel weinig zie..en als ik ze dan zie. vliegen we elkaar echt wel even om de hals hoor!!!.

maar dat noem ik ook niet echt knuffelen......

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 01 mei 2003 21:06

liesje schreef:ik vind dat knuffelen en geen relatie wel kan hoor!!! ik heb veel goede vrienden die ik heel weinig zie..en als ik ze dan zie. vliegen we elkaar echt wel even om de hals hoor!!!.

en ik vind ook dat je best mag knuffelen met de jongen waar je super goede vrienden mee bent en waar je van weet dat het nog wel eens wat tussen jullie kan worden. ik bedoel je voelt dat toch al meer voor elkaar dan in een gewone vriendschap.

inderdaad :) zo ging het ook en dan op een gegeven moment is het van: hebben we nu wat?

Ik kijk nu wel een beetje meer uit met jongens een knuffel geven, doe dat wel bij hele goede vrienden, maar het schijnt dat sommigen daar heel gevoelig voor kunnen zijn. Dus beetje uitkijken wat je doet! Maar ik knuffel liever iemand dan drie zoenen geven, vooral als het een vage oom is ofzo... jammer dat dat niet de gewoonte is in onze cultuur.

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 02 mei 2003 07:05

oke als je op die manier knuffelen bedoeld het ik er ook niet zo'n problemen mee!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 mei 2003 08:53

ikke3310 schreef:Volgens mij ga je niet bij al je vrienden weekenden slapen? Maar kan ik verkeerd hebben. Maar laten we erover kappen? Jullie hebben andere mening als mij, ik respecteer jullie en jullie mij.

Ikke3310 :mrgreen:

dus dat is dan bij jou het enige verschil?? als je verkering hebt, slaap je bij elkaar, en als je geen verkering hebt dan dus niet...

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 02 mei 2003 10:44

wel een goed verschil....ahum..

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 mei 2003 15:33

trijntjejohanna schreef:
ikke3310 schreef:Volgens mij ga je niet bij al je vrienden weekenden slapen? Maar kan ik verkeerd hebben. Maar laten we erover kappen? Jullie hebben andere mening als mij, ik respecteer jullie en jullie mij.

Ikke3310 :mrgreen:

dus dat is dan bij jou het enige verschil?? als je verkering hebt, slaap je bij elkaar, en als je geen verkering hebt dan dus niet...

ja dat vind ik ook een beetje vreemd, je kunt toch ook bij een goede vriend gaan logeren. Het verschil zit meer in het lichamelijke contact dat je met elkaar hebt ;) En ik deel met mijn vriend meer dan met al m'n andere vrienden samen. Ik bedoel dat ik hem meer vertel.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 03 mei 2003 21:49

Ikke21 schreef:ik denk dat het ook niet leuk is voor de vriendin die je uiteindelijk zou krijgen, ze is de zoveelste in de rij.

Ach ja... bij mij ex was ik de 4 of 5e (hij was de tel al kwijt), en nu is hij hard op zoek naar de 7e... dusss.... dat schiet lekker op, hij is 18. Ik vond het ook echt niet cool om te horen dat hij er al 4 had gehad, vooral omdat ik nog groentje :mrgreen: was. Maar ik had nog mazzel, als het zo doorgaat trouwt hij of nooit, of met de 15e ofzo... beetje jammer!!

roosje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor roosje » 04 mei 2003 09:25

ik vindt het zo van dat je elkaar eerst goed moet leren kennen voordat je verkering neem, mij ex heb ik eerst drie maanden leren kennen en ik dacht dat hij echt voor mij was maar ik kwam na een jaar achter dat hij toch niet voor mij de "man" kon zijn. gelukkig ben ik nu weer heel gelukkig

Terug naar “Archief”