Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:ennum... als je elkaar nou al heel goed hebt leren kennen door te chatten enzo?
Nouja, ik ben het wel met jullie eens dat je beter eerst vriendjes kunt worden, dat is waar. Maar soms wil je elkaar gewoon heel graag knuffelen
liesje schreef:ik vind dat knuffelen en geen relatie wel kan hoor!!! ik heb veel goede vrienden die ik heel weinig zie..en als ik ze dan zie. vliegen we elkaar echt wel even om de hals hoor!!!.
en ik vind ook dat je best mag knuffelen met de jongen waar je super goede vrienden mee bent en waar je van weet dat het nog wel eens wat tussen jullie kan worden. ik bedoel je voelt dat toch al meer voor elkaar dan in een gewone vriendschap.
ikke3310 schreef:Volgens mij ga je niet bij al je vrienden weekenden slapen? Maar kan ik verkeerd hebben. Maar laten we erover kappen? Jullie hebben andere mening als mij, ik respecteer jullie en jullie mij.
Ikke3310
trijntjejohanna schreef:ikke3310 schreef:Volgens mij ga je niet bij al je vrienden weekenden slapen? Maar kan ik verkeerd hebben. Maar laten we erover kappen? Jullie hebben andere mening als mij, ik respecteer jullie en jullie mij.
Ikke3310
dus dat is dan bij jou het enige verschil?? als je verkering hebt, slaap je bij elkaar, en als je geen verkering hebt dan dus niet...
Ikke21 schreef:ik denk dat het ook niet leuk is voor de vriendin die je uiteindelijk zou krijgen, ze is de zoveelste in de rij.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten