Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:Arco schreef:Maar met Telford bellen in het buitenland wordt een probleem.
Hmz, moet je je geliefde maar niet naar het buitenland laten gaan ;p
dan bel je niet? of uit een telefooncel.. liefde en je portomonee vraagt offersArco schreef:Lalage schreef:Arco schreef:Maar met Telford bellen in het buitenland wordt een probleem.
Dat laat ik ook niet gaan. Ik ben naar het buitenland geweest, dat is juist het punt.
Arco schreef:Lalage schreef:Arco schreef:Maar met Telford bellen in het buitenland wordt een probleem.
Dat laat ik ook niet gaan. Ik ben naar het buitenland geweest, dat is juist het punt.
lammetje schreef:Toen wij net verkering hadden zagen wij elkaar eens in de week of eens in de 14 dagen(wonen 2 uur reizen bij elkaar vandaan). Sinds ongeveer 7 maanden zien wij elkaar zo goed als iedere dag. Soms alleen 'savonds of 'smorgens voor we naar ons werk gaan en af en toe is hij een zondagje bij zijn ouders als ik moet werken.
En als het goed is zien we elkaar binnekort echt iedere dag
Tobbe schreef:Belt hier iedereen zijn of haar vriend(in)?
Ik bel mn vriend namelijk nooit, de laatste keer was denk ik twee maanden geleden.. Voor de duidelijkheid: hij belt dus ook niet.
Msnen doen we wel tamelijk veel. Dan kun je nog intussen 'voor school werken' ofzo - of dat hoop je dan..-.
Tobbe schreef:Belt hier iedereen zijn of haar vriend(in)?
Ik bel mn vriend namelijk nooit, de laatste keer was denk ik twee maanden geleden.. Voor de duidelijkheid: hij belt dus ook niet.
Msnen doen we wel tamelijk veel. Dan kun je nog intussen 'voor school werken' ofzo - of dat hoop je dan..-.
Lalage schreef:Arco schreef:Lalage schreef:Arco schreef:Maar met Telford bellen in het buitenland wordt een probleem.
Tja dan doe je het ook zelf ;pKan je beter eerst trouwen en dan samen gaan
Javaca schreef:Lalage schreef:Arco schreef:Lalage schreef:Arco schreef:Maar met Telford bellen in het buitenland wordt een probleem.
Tja dan doe je het ook zelf ;pKan je beter eerst trouwen en dan samen gaan
Hmm...
We zijn 19 en 20
Ik zit nu in het buitenland (België). Volgende week zitten we er samen, Heerlijk... rust.
Helaas kan ik volgend jaar niet naar zuid-afrika komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten