Moderator: Moderafo's
sela schreef:de wind en het grauwe weer gaan over mijn hart,
en ergens over een dak waar ik heb bemind;
de winter wordt koud, en de struiken zijn al zwart-
over een plek waar mijn graf zal zijn gaat de wind.
ik zou vuur maken als jij hier weer bij mij kwam
als eens in dat oude verhaal van jou en mij;
maar nu sta ik stil en denkende, bij het raam-
de winter wordt koud; de jaren gingen voorbij.
a. roland holst
Gershwin schreef:Het is best vervelend. Mijn ex heeft aangegeven: geen vriendschap of een relatie(-vriendschap). Geen vriendschap dus. We blijven elkaar groeten enzo, maar dan heb je het ook gehad. Neutraal met elkaar om blijven gaan na 3 jaar, als intieme vrienden? Onmogelijk, vrees ik...
Aragorn schreef:Gershwin schreef:Het is best vervelend. Mijn ex heeft aangegeven: geen vriendschap of een relatie(-vriendschap). Geen vriendschap dus. We blijven elkaar groeten enzo, maar dan heb je het ook gehad. Neutraal met elkaar om blijven gaan na 3 jaar, als intieme vrienden? Onmogelijk, vrees ik...
Hm, dat lijkt me niet fijn.. ik heb het idee dat degene die het uitmaakt vaak nog wel vrienden wil zijn, maar het is het 'slachtoffer' dat bepaalt of dat ook werkelijk zo kan.
Aragorn schreef:Gershwin schreef:Het is best vervelend. Mijn ex heeft aangegeven: geen vriendschap of een relatie(-vriendschap). Geen vriendschap dus. We blijven elkaar groeten enzo, maar dan heb je het ook gehad. Neutraal met elkaar om blijven gaan na 3 jaar, als intieme vrienden? Onmogelijk, vrees ik...
Hm, dat lijkt me niet fijn.. ik heb het idee dat degene die het uitmaakt vaak nog wel vrienden wil zijn, maar het is het 'slachtoffer' dat bepaalt of dat ook werkelijk zo kan.
marjo schreef:Harstikke goed als je nog vrienden kan zijn na verkering. Maar het lukt gewoon niet altijd. Zeker als een van de twee zou willen dat het liever niet uit was. Laatst was ik op een bruiloft en twee ex-en van de bruid waren er ook gewoon. En de bruidegom begroette ze alsof ze gewoon goede vrienden van hem waren. Ze hadden overigens allebei hun nieuwe vriendin bij zich Maar ja dit is natuurlijk een bijzonder geval - niet altijd haalbaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten