vriendschap na verkering

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

eddywally
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor eddywally » 01 dec 2004 23:24

Ik heb zelf al 8 jaar een hele goed band met EEN VRIENDIN ik zou best met haar verkering willen hebben maar aan de andere kant zal dit nooit wat worden omdat zij niet kerkelijk is.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 02 dec 2004 05:04

sela schreef:de wind en het grauwe weer gaan over mijn hart,
en ergens over een dak waar ik heb bemind;
de winter wordt koud, en de struiken zijn al zwart-
over een plek waar mijn graf zal zijn gaat de wind.

ik zou vuur maken als jij hier weer bij mij kwam
als eens in dat oude verhaal van jou en mij;
maar nu sta ik stil en denkende, bij het raam-
de winter wordt koud; de jaren gingen voorbij.

a. roland holst

Treffend... zo voelt mijn ex zich nu misschien... ik wil haar eigenlijk bemoedigen, maar dat gaat een beetje moeilijk als je het zelf uitgemaakt hebt... :?
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 02 dec 2004 12:02

eddywally schreef:Ik heb zelf al 8 jaar een hele goed band met EEN VRIENDIN ik zou best met haar verkering willen hebben maar aan de andere kant zal dit nooit wat worden omdat zij niet kerkelijk is.

Mijn oprechte bewondering dat je normaal met haar kunt omgaan... respect!

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 10 dec 2004 13:33

Off topic wordt verwijderd.
Hartelijk dank voor de medewerking.

Degenen die aan de gang blijven, zetten we anders gewoon een week op inactief. Ik heb echt geen zin om hier tijd in te steken.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 10 dec 2004 16:00

Het is best vervelend. Mijn ex heeft aangegeven: geen vriendschap of een relatie(-vriendschap). Geen vriendschap dus. We blijven elkaar groeten enzo, maar dan heb je het ook gehad. Neutraal met elkaar om blijven gaan na 3 jaar, als intieme vrienden? Onmogelijk, vrees ik...

Goodbye.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 dec 2004 16:33

Gershwin schreef:Het is best vervelend. Mijn ex heeft aangegeven: geen vriendschap of een relatie(-vriendschap). Geen vriendschap dus. We blijven elkaar groeten enzo, maar dan heb je het ook gehad. Neutraal met elkaar om blijven gaan na 3 jaar, als intieme vrienden? Onmogelijk, vrees ik...

Hm, dat lijkt me niet fijn.. ik heb het idee dat degene die het uitmaakt vaak nog wel vrienden wil zijn, maar het is het 'slachtoffer' dat bepaalt of dat ook werkelijk zo kan.

butterfly
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor butterfly » 11 dec 2004 20:37

Aragorn schreef:
Gershwin schreef:Het is best vervelend. Mijn ex heeft aangegeven: geen vriendschap of een relatie(-vriendschap). Geen vriendschap dus. We blijven elkaar groeten enzo, maar dan heb je het ook gehad. Neutraal met elkaar om blijven gaan na 3 jaar, als intieme vrienden? Onmogelijk, vrees ik...

Hm, dat lijkt me niet fijn.. ik heb het idee dat degene die het uitmaakt vaak nog wel vrienden wil zijn, maar het is het 'slachtoffer' dat bepaalt of dat ook werkelijk zo kan.

meestal wel ja... logisch eigenlijk
Hold on, hold on tightly
Hold on, hold on tightly
Rise up, rise up
With wings like eagles
You run, you run
You run and not grow weary

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 12 dec 2004 15:03

Aragorn schreef:

Ja dat klopt wel.

Gershwin begrijp ik ook volkomen.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 12 dec 2004 16:38

Nieuwe ontwikkelingen (jaja, ik hou jullie op de hoogte :wink: ):
chatten gaat wel heel goed zonder pijnlijke situaties. Maar dan heb je ook niet de gelegenheid elkaar per ongeluk aan te raken ofzo :? :)

Goodbye.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 12 dec 2004 18:52

ik heb hier bewondering voor, zelf vind ik het erg moelijk maar wil het wel graag. Ik denk dan, soms is houden van niet genoeg, maar dan hoef je toch niet met alles te kappen???Maar het moeilijke is dan dat je het vriendschappelijk moet houden dus ook niet zoenen enzo...

Yiska
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Yiska » 26 dec 2004 17:36

Vriendachap na verkering. Heel moeilijk, maar het kan wel. Dit vergt wel heel veel van beide kanten. Met name als er bij de een nog wel "meer" gevoelens zijn dan bij de ander. Vriendschap is dus zeker niet onmogelijk maar het zal met name de eerste periode erg wennen zijn. Vriendschap is ontzettend belangrijk alleen heb je het verliefd worden over het algemeen niet zelf in de hand...
ik sta in de fik...

thinkjuuh
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor thinkjuuh » 27 dec 2004 19:46

marjo schreef:Harstikke goed als je nog vrienden kan zijn na verkering. Maar het lukt gewoon niet altijd. Zeker als een van de twee zou willen dat het liever niet uit was. Laatst was ik op een bruiloft en twee ex-en van de bruid waren er ook gewoon. En de bruidegom begroette ze alsof ze gewoon goede vrienden van hem waren. Ze hadden overigens allebei hun nieuwe vriendin bij zich Maar ja dit is natuurlijk een bijzonder geval - niet altijd haalbaar.

dat is wel mooi. Ik denk als je verkering uit is en je besluit vrienden te blijve nie vanzelf gaat mar da je eigelijk weer beetje nar mekaar toe moet groeie ( leren weer anders met elkar om te gaan ) [url].................[/url]
eeeeey hoe ist. k vin ut hier wel gezellig hor.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 03 jan 2005 09:42

het is en het blijft moeilijk (niet altijd), bij de meeste mensen die ik ken en die zo iets hebben is het moeilijk om "gewoon contact " te houden.
What a wonderfull girl!!

thinkjuuh
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor thinkjuuh » 04 jan 2005 18:40

peentje schreef:het is en het blijft moeilijk (niet altijd), bij de meeste mensen die ik ken en die zo iets hebben is het moeilijk om "gewoon contact " te houden.
Dat komt tuurlijk omdat je veel meer vanelkaar weet, En je weet wat pijn doet bijelkaar :!: :?:
eeeeey hoe ist. k vin ut hier wel gezellig hor.

Mondriaan
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mondriaan » 14 jan 2005 18:14

het is denk ik heel moeilijk! bewonder waar het lukt! d:)b
(zo is het mij niet gegaan :oops: )

Terug naar “Archief”