Twijfel in een relatie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

TheEdge
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor TheEdge » 07 okt 2005 12:54

*Annet* schreef:[quote="Jerryman]
Heeft me egt goed gedaan. Hopelijk kunne we er wat mee. Egt heel erg bedankt!

Over niveau gesproken......... als ik HBO niveau zou hebben en zulke taalfauten zou maken zou ik me nog maar eens bedenken voor ik bepaalde uitspraken zou plaatsen.........[/quote]

Zie daar de nadelige gevolgen van de GSM-generatie. Door de belabberde kwaliteit van de taalkennis van pabostudenten ging het met de taalkennis van de leerlingen al niet best, en met de komst van het SMS'sen - waarbij men zijn woorden zo ver mogelijk afkort - is dat er alleen nog maar beroerder op geworden. Laatst kreeg ik notabene een mailtje van iemand die op een sgool zat...
TheEdge leest voor 't eerst de bijbel van kaft tot kaft.

Tussenstand: Ester 1 (19/08/05)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 07 okt 2005 17:33

TheEdge schreef:
*Annet* schreef:[quote="Jerryman]
Heeft me egt goed gedaan. Hopelijk kunne we er wat mee. Egt heel erg bedankt!

Over niveau gesproken......... als ik HBO niveau zou hebben en zulke taalfauten zou maken zou ik me nog maar eens bedenken voor ik bepaalde uitspraken zou plaatsen.........

Zie daar de nadelige gevolgen van de GSM-generatie. Door de belabberde kwaliteit van de taalkennis van pabostudenten ging het met de taalkennis van de leerlingen al niet best, en met de komst van het SMS'sen - waarbij men zijn woorden zo ver mogelijk afkort - is dat er alleen nog maar beroerder op geworden. Laatst kreeg ik notabene een mailtje van iemand die op een sgool zat...[/quote]
Tja ik zou me denk ik wel ergeren als m'n vriend niet kon spellen! Als hij taalfouten maakt verbeter ik hem en hij waardeert het nog ook (mag ik mooi z'n scriptie nakijken en z'n sollicitatiebrieven, andersom ook trouwens).

Jerryman

Berichtdoor Jerryman » 07 okt 2005 17:43

*inactive*
Laatst gewijzigd door Jerryman op 06 dec 2005 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Jerryman

Berichtdoor Jerryman » 07 okt 2005 17:45

*inactive*
Laatst gewijzigd door Jerryman op 06 dec 2005 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Jerryman

Berichtdoor Jerryman » 07 okt 2005 17:48

*inactive*

Terug naar “Archief”