Hoe oud was je...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 09 mei 2005 18:05

Jethafa schreef:
Jaha, het klinkt raar, maar ik wil pas een relatie beginnen als ik weet dat ik voor die gene bestemd ben. En dan zo snel mogelijk trouwen. Geen gezeur met seksuele onreinheid met jan en alleman. Ik hou alles zo speciaal mogelijk. Ik vind het heerlijk. Lekker veel tijd voor God. :D

dat weet je toch nooit in korte tijd?
ik heb wel eens gedacht dat God echt iemand voor me bestemd had, maar dat het dan toch uitging, dat kan toch? :roll:

knufgup
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor knufgup » 09 mei 2005 18:11

Jannoek schreef:
Jethafa schreef:
Jaha, het klinkt raar, maar ik wil pas een relatie beginnen als ik weet dat ik voor die gene bestemd ben. En dan zo snel mogelijk trouwen. Geen gezeur met seksuele onreinheid met jan en alleman. Ik hou alles zo speciaal mogelijk. Ik vind het heerlijk. Lekker veel tijd voor God. :D

dat weet je toch nooit in korte tijd?
ik heb wel eens gedacht dat God echt iemand voor me bestemd had, maar dat het dan toch uitging, dat kan toch? :roll:

ja idd, jannoek, dat ben ik met je eens! Wat jij zegt, Jethafa, klinkt wel heel ideaal idd. dat zou ik ook wel willen, maar ben bang dat dat een sprookje is. en voor als nog geloof ik niet in sprookjes....
life is fragile, handle with prayer

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 mei 2005 18:30

Jethafa schreef:Jaha, het klinkt raar, maar ik wil pas een relatie beginnen als ik weet dat ik voor die gene bestemd ben. En dan zo snel mogelijk trouwen. Geen gezeur met seksuele onreinheid met jan en alleman. Ik hou alles zo speciaal mogelijk. Ik vind het heerlijk. Lekker veel tijd voor God. :D

Waarom werp je niet gewoon het lot ofzo (dat bestuurt God wel lijkt me)? En daarna gelijk trouwen.. ideaal man!

knufgup
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor knufgup » 09 mei 2005 18:38

Aragorn schreef:
Jethafa schreef:Jaha, het klinkt raar, maar ik wil pas een relatie beginnen als ik weet dat ik voor die gene bestemd ben. En dan zo snel mogelijk trouwen. Geen gezeur met seksuele onreinheid met jan en alleman. Ik hou alles zo speciaal mogelijk. Ik vind het heerlijk. Lekker veel tijd voor God. :D

Waarom werp je niet gewoon het lot ofzo (dat bestuurt God wel lijkt me)? En daarna gelijk trouwen.. ideaal man!

haha, sarcast 8) :D :wink:
life is fragile, handle with prayer

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 09 mei 2005 20:52

ff on-topic blijven graaag!!

joepie

Berichtdoor joepie » 09 mei 2005 21:14

Jethafa schreef:whoooooooh!!

Ik vind mezelf wel heel raar hier, maar ik ga het toch vertellen.
Ik heb nog nooit (ja, tis geen typfoutje) een "serieuze" relatie gehad.
En ik ben anti-verkering :D

En hoe oud ben je dan als ik vragen mag?

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 09 mei 2005 21:34

Hoezo raar? Er zijn zoveel mensen die nog nooit een (serieuze) relatie gehad hebben, niks raars of vreemds aan. Wees blij.

Hoe weet je dat je voor elkaar bestemd bent?

Goed dat je alles zo speciaal mogelijk houd, dat is echt een goede instelling :) Je hebt gelijk dat je je in je vrijgezelle bestaan goed kunt richten op God, maar dat kun je m.i. ook als je een relatie hebt.
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 09 mei 2005 23:05

joepie schreef:

En hoe oud ben je dan als ik vragen mag?

Dat kwam bij mij ook direct omhoog! :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 10 mei 2005 08:37

laatste keer: ON-topic blijven.. hier gaat het over hoe oud was je toen...

als je over dat andere verder wilt praten, open dan een nieuw topic..

Javaca schreef:...toen je je eerste serieuze relatie kreeg?

En hoe oud was je partner?

moon
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor moon » 10 mei 2005 22:07

Tooske schreef:Ik was 15... veel te jong achteraf...
Als je zo jong verkering krijgt groei je samen op en ontwikkel je samen. Dit kan zowel voordelen als nadelen hebben.
Ook ben je dan ieder weekend bij elkaar en kan je niet met vrienden omgaan. Je heb dus geen tijd voor vrienden. Op je 15e is dat eigenlijk wel belangrijk. Zo mis je de tijd voor andere dingen dan die je niet met je vriend(in) doe.

kheb 4,5 jaar met die jongen verkering gehad. Was een hele leuke tijd!!
Ik zie het niet als vergooide jaren, had misschien wat langer moeten wachten!

Hmm ik was 15 en mijn man was 20 toen we verkering kregen.
Ben nu 33 en hij 39.
Ondertussen ruim 13 jaar getrouwd :D en 3 kinderen rijker.

Wij zagen elkaar door de week niet, en hadden daardoor ook ruim de tijd voor vrienden en vriendinnen en persoonlijke ontwikkelingen.

Tjong wat ben ik blij dat God hem in mijn leven bracht, heb er geen seconde spijt van dat ik al zo jong verkering kreeg.
En heb ook niet het gevoel daardoor dingen gemist te hebben :D
Van U zijn alle dingen, van U o God alleen!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 mei 2005 23:12

Ik was 20 en.hij 22. Toen we 22 en 24 waren zijn we getrouwd.

Nu al bijna 10 jaar en 3 kinderen rijker! En heel belangrijk, nog steeds gelukkig!

Hannes
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Hannes » 11 mei 2005 13:27

Ik was 15, mn vriendin 13. We hebben het toen precies een week volgehouden. Achteraf zei ze dat ze het meer voor de lol gedaan had. :? Maar een half jaartje later (ik was nog steeds 15, zij inmiddels 14) hebben we weer verkering gekregen (en nu van beide kanten serieus :) ) en dit duurt voort tot de huidige dag (nu dus al 5 jaar, 5 maanden en 5 dagen; inmiddels ook 1 jaar en 5 dagen verloofd). Voor degenen die zich afvragen of ik het inmiddels nog niet zat ben om zolang verkering te hebben: JAZEKER: Volgend jaar zomer hopen we eindelijk de mogelijkheden te hebben om te kunnen trouwen \:D/
Kijk mee met de verbouwing van mijn huis: www.huisharry.mijnalbum.nl (wachtwoord: huisharry)

pippylangkous
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor pippylangkous » 13 mei 2005 21:31

ik was 18 hij 19 na 2 maanden is het uit gegaan

Tooske

Berichtdoor Tooske » 17 mei 2005 10:08

moon schreef:
Tooske schreef:Ik was 15... veel te jong achteraf...
Als je zo jong verkering krijgt groei je samen op en ontwikkel je samen. Dit kan zowel voordelen als nadelen hebben.
Ook ben je dan ieder weekend bij elkaar en kan je niet met vrienden omgaan. Je heb dus geen tijd voor vrienden. Op je 15e is dat eigenlijk wel belangrijk. Zo mis je de tijd voor andere dingen dan die je niet met je vriend(in) doe.

kheb 4,5 jaar met die jongen verkering gehad. Was een hele leuke tijd!!
Ik zie het niet als vergooide jaren, had misschien wat langer moeten wachten!

Hmm ik was 15 en mijn man was 20 toen we verkering kregen.
Ben nu 33 en hij 39.
Ondertussen ruim 13 jaar getrouwd :D en 3 kinderen rijker.

Wij zagen elkaar door de week niet, en hadden daardoor ook ruim de tijd voor vrienden en vriendinnen en persoonlijke ontwikkelingen.

En heb ook niet het gevoel daardoor dingen gemist te hebben :D

Dat was misschien ook wel t probleem, we zagen elkaar gelijk al teveel! Waardoor we te weinig tijd hadden voor vrienden enzo!

Anneé
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Anneé » 18 mei 2005 12:14

ik was 15, hij 17; heeft 1jaar en 11 maanden geduurt :shock:
:wink:

en ja... toen et uitging viel ik wel meteen in een 'gat'.
ik besefte dat ik veel te weinig tijd in gewone vrienden/vriendinnen gestoken had.. :|
My Hair Is My Flower, Watch It Bloom :P

http://danielkampwesterwolde2.web-log.nl

Terug naar “Archief”