bosch_gerjanne schreef:Ja frederik,
maar je doet nu een beetje onlogisch vind ik, het is toch wel logisch dat je als het regent een regenbroek aan doet??
maar ja bij ons op school mag je nu eenmaal g1 broek dragen, vind jij dan wel dat een meisje een broek hoort te dragen?? Het staat toch gewoon in de Bijbel?? in Deut 22:5 lees maar na in de Bijbel. Denk je nu dat ik onzin zit te vertellen ofzo?
Jij zegt als je op de fiets als het regent een broek draagt, en op school niet dan moet je eiglijk op school ook een broek dragen, maar dat is toch geen goeie reden? om een broek te dragen? Mijn mening is nu toch wel duidelijk d8 ik?
Ik snap best dat meisjes het handig vinden om een broek aan te doen, nou als ze dat zoooo graag willen, nou laat ze dan!!! ik bemoei me er niet mee, maar toch vind ik dat het echt niet hoort en dan haal ik die tekst uit de Bijbel er weer bij!! Ik vind alles best MAAR......... je moet het onderscheil kunnen zien tussen MAN EN VROUW!!!
Gerjanne, voor je hier zomaar wat uitkraamt van: "ik vind dit best kunnen, en ik vind dat zo kunnen, kun je misschien eerst beter een aantal onderbouwingen geven.
Trouwens, ik ben niet de enige hier op dit forum die reageert, er zijn er ook meer!
Tja, Gerjanne, je hebt zoveel argumenten niet genoemd geloof ik. Je vindt alles logisch, zodat wij er geen conclusies uit kunnen trekken. Dit zeg ik hier niet om stom te zijn, maar men kan er hier namelijk weinig mee met: het is gewoon logisch.
Let dan de volgende reacties:
Voor gekrakeel en gekijf over uiterlijkheden als deze die niet Bijbels te onderbouwen zijn, heb ik maar één woord: Godgeklaagd!
De wereld lacht zich kapot om de 'christen'heid
Helemaal mee eens!!!
En:
Vraagje, hou je de rest van dat hoofdstuk ook zo strikt?
Gerjanne, het is toch eens goed om dan ook de rest van Deuteronomium 22:5 te lezen.
- draag jij 4 koorden aan de hoeken van je rok?
- haal je eieren uit de nesten van vogels?
- draag je nooit kleren van dezelfde stoffen?
Kortom, geen argumenten in de wind slaan, maar er gewoon serieus op ingaan graag. Want iets kan voor jou logisch zijn, maar voor anderen niet.