Moderator: Moderafo's
Welke ? Deze ook niet?Faramir schreef:Die site is niet serieus te nemen. De makers van die site zijn werkelijk geen haar beter dan extremistische moslims.
benefietdiner schreef:Welke ?
Deze ook niet?
Marnix schreef:En hoe wil men dat realiseren?
Wat mij betreft mag er kritisch worden gekeken naar wie er naar Nederland komen. Niet zozeer naar wie al in Nederland zijn. Dan heb ik ook liever dat er mensen uit bijvoorbeeld Syrie worden opgenomen dan uit Marokko. Maar dat bedoelde Greet volgens mij niet he.....
Marnix schreef:En hoe wil men dat realiseren?
ineke-kitty schreef:benefietdiner: " zelfs politici hebben een bord voor hun hoofd"
Ik zou zeggen, JUIST politici hebben een bord voor hun hoofd, OF zij negeren het uit angst voor de fanatieke extreme kant van de religie van de Islam en eventuele aanslagen in ons land.
De enige die moed vertoont is de heer Wilders.
Faramir schreef:Dat PvdA en D66 politici nog verder het hoofd in de grond steken is niet zo verassend. Deze twee die nu aan het woord zijn gelaten geloven ook helemaal niet in democratie en dergelijke. Alleen als het hun uitkomt.
StillAwake schreef:Is dat niet iets wat alle politici met elkaar gemeen hebben?
Zodra de publieke opinie hun kant op staat en de kiezers ze weten te vinden zijn ze democratisch, maar zodra de kiezers hun verhaal niet meer geloven drukken ze e.e.a. zo dictatoriaal mogelijk door....
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten