Zwanger deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Stip
Luitenant
Luitenant

Re: Zwanger deel 11

Berichtdoor Stip » 10 mei 2011 21:13

Dippie en juffiejuf van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Bijzonder hoor!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 10 mei 2011 21:27

Dank jullie wel!!! :)
Afbeelding

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 11 mei 2011 06:39

Dippie en Juffiejuf: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 11 mei 2011 07:22

Vannacht heb ik weer mogen ervaren hoe fijn kuitkramp is. Au ;)
Gelukkig was mn man snel wakker om het eruit te trekken, want mn buik zat aardig in de weg :lol:

Verder is hier alles nog rustig in mn buik.. Ben zo benieuwd naar ons ukkie! Vanmij mag 't vandaag beginnen ;) maar ik heb het idee dat t nog wel even gaat duren. we zullen 't zien....

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 mei 2011 07:26

@Jannoek Haha herkenbaar ik moet mijn man ook wakker maken ik kan opzich wel bij mijn voet maar krijg hem niet recht waardoor de kramp niet overgaat :(
Wie weet gaat het snel beginnen ik hoop het voor je. Is je man in de buurt als het begint of moet hij van ver komen?

Hier een lange nacht gehad (in negatieve zin :mrgreen: ) Veel rondjes gelopen omdat ik geen raad weet met mijn benen ik heb het idee dat er gewoon iets afknelt waardoor ze zo veel zeer doen.
Vannacht nog maar een wasje aangezet en vanmorgen vroeg buiten gehangen. Komende 3 dagen veel afspraken is wel lekker dan gaan de dagen erg snel.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 11 mei 2011 07:51

Klinkt helaas heel herkenbaar van je benen... Ik heb ook echt het idee dat er iets wordt afgekneld.. draai steeds van links naar rechts, afgewisseld met toiletbezoekjes ;-)

Vanmorgen was ik er om half 6 ook goed klaar mee :)
wat de kramp betreft, ik kon ook bij mn tenen, maar mn been recht trekken ging echt niet :lol:

Mn man is aan het afstuderen (goede timing ;)) en zit veel in de universiteitsbieb. Is klein kwartiertje fietsen, dus prima!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 mei 2011 07:58

Haha dat lukt mij ook niet anders zou je de kramp er wel uit kunnen krijgen. Ach straks hebben we ook weer slapeloze nachten en het is nu al zo lang dat ik slecht slaap dat ik mij er maar niet druk over maak heeft toch geen zin.
Dat is lekker dichtbij mijn man is binnen 40 min thuis (al heb ik hem wel gezegd dat hij niet als een gek mag gaan rijden :oops: )

Dat draaien komt mij heel bekend voor alleen wc bezoek wordt mij bespaard gelukkig (tot nu toe dan)
Moet je deze week nog terug op controle of pas volgende week weer?

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 11 mei 2011 08:08

kirsten schreef:Dippie en Juffiejuf: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 11 mei 2011 08:40

Als je op tijd belt moet 40 minuten ook wel te doen zijn, toch?
Soms is mijn man ook wel wat verder weg hoor... a.s. vrijdag bijvoorbeeld. Dan duurt het ook minimaal een half uur voor ie thuis kan zijn. Ga me er maar niet druk om maken.
De baby komt toch wanneer hij/zij er zin in heeft. :mrgreen:

Ik heb a.s. maandag weer een afspraak gepland staan. Ben benieuwd of die nog nodig is :-)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 mei 2011 08:52

Dan is het niet te hopen dat mijn man dan op t moment in Belgie zit. :lol: (275 km enkele reis).

Vannacht ook weer slecht geslapen het gaat meestal om en om.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 11 mei 2011 09:04

Dank voor alle felicitaties! Ik mag echt niet klagen wat de kwaaltjes betreft! Heb wel last van misselijkheid, maar tot nu toe 4keer echt overgegeven, het meeste blijf ik kokhalzen :wink:
Verder wel erg last gehad van buikpijn, tot van de week nog. Kan bandenpijn zijn, maar ik heb een cyste op mn eierstok kwamen ze achter, en daar kan het ook van zijn. En verdewr voel ik me tot nu toe heerlijk zwanger! :mrgreen:
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 mei 2011 09:07

@Jannoek Ik verwacht geen bevalling van 40 min hoor :lol: Maak me er echt niet druk om als hij zijn andere werk nog had zat hij vaak ook onderin Limburg nu maar in Antwerpen.
Ben je aanstaande maandag 40 weken? Wordt echt spannend nu :D

@Evelien dat is wel een eindje rijden maar de meeste bevallingen gaan niet zo snel hoor (al heb je natuurlijk altijd uitzonderingen)
Vervelend dat je slecht geslapen hebt! Ga je overdag nog slapen of niet?

Ik ben vandaag begonnen met Floradix tabletten te slikken (volgens de VK goed spul om je hb wat op te krikken voor de bevalling)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 mei 2011 09:12

En de meeste bevallingen gebeuren toch s'avonds of s'nachts (of s'ochtends vroeg). :wink:

Mijn moeder had het er over om wat dextro in huis te halen voor tijdens je bevalling (of nou ja rondom bij de weeen enzo).

@liefie, klopt. Maar hij doet er zowieso, zonder file's, zeker 2,5-3 uur over. Met file's kan het zo 5 uur zijn. Ach we zien wel. :lol:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 11 mei 2011 09:57

Ja, a.s. maandag ben ik precies 40 weken. Ben benieuwd wat de plannen van ons ukkie zijn. :lol:

Dextro gaf de gyn ook als tip, dus dat heb ik gisteren nog gekocht en bij in m'n ziekenhuis tas gestopt :)
Floradix hoor ik van heel veel mensen goede verhalen over! Heb je dat ook in tabletvorm? Ik zag alleen een fles staan bij de drogist, en die was 18,- ofzo. 8-[

Ik verwacht ook geen bevalling van 40 minuten, dus dan nog maakt het niet uit inderdaad ;-).
We zullen het zien...
@Evelien is er niet iets te regelen dat je man aan het einde van de zwangerschap niet zo ver van huis hoeft te zijn? Onze buurman werkt ook vaak in belgie of duitsland, maar hoefde dat niet aan het einde van de zwangerschap van zijn vrouw. Uiteindelijk begon die bevalling 's nachts, dus was hij toch thuis ;-)

@dippie die cyste houden ze zeker wel goed in de gaten, of niet?
Fijn dat je je verder redelijk oké voelt! Geniet ervan!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 11 mei 2011 10:02

@Dippie Fijn dat je je zo goed voelt! Gelukkig dat je niet vaak hoeft over te geven moest ik ook niet alleen misselijk dag in dag uit.
Heb je binnenkort nog een termijn echo of was dat deze echo al?

@Jannoek ik heb in tablet vorm 84 tabletjes voor 10 euro nog wat. Drankje moet ook heel erg vies zijn! Je moet wel 3 tabletjes per dag als deze op zijn stop ik er denk ik ook weer mee hoor.
Spannend zo tegen de uitgerekende datum aan!

Terug naar “Archief”