Moderator: Moderafo's
TheKeimpe schreef:Ik vermoed, maar weet het niet zeker, per maandag. Dan kan het deze week nog net in de Saambinder worden gepubliceerd. Ik zou zeggen: houd hem in de gaten!
coupe soleil/TheKeimpe schreef:Ik vermoed, maar weet het niet zeker, per maandag. Dan kan het deze week nog net in de Saambinder worden gepubliceerd. Ik zou zeggen: houd hem in de gaten!
Volgens mij vinden de examens deze week plaats, ja.
Dirk schreef:
Oops, wij hebben pas 28 juni ledenvergadering. Dan wordt dat dus niet kiezen uit de studenten die afkomen, vermoed ik.
pannenkoek schreef:Ik heb mijn oud leraar gemaild die docent is aan de theologische school.
D.V. 8 juni examens en per 14 juni beroepbaar antwoordde hij mij.
TheKeimpe schreef:En wij hebben 6 juni vergadering. Vreemd...
Speedy schreef:[ quote="TheKeimpe"]
En wij hebben 6 juni vergadering. Vreemd...[/quote ]
Nee hoor, je stemt en hierna kan de kerkenraad het beroep uitbrengen. Er zal meegedeeld worden dat DV het voornemen is indien de desbetreffende gekozen kandidaat beroepbaargesteld is deze dan ook te beroepen. Dus je kan nu al stemmen, om na 8 juni het beroep uit te brengen.
TheKeimpe schreef:Daar doe ik dus niet aan mee. Als wij vergadering hebben terwijl ze nog niet beroepbaar zijn, vrees ik dat ik geen stem uit kan brengen.
Speedy schreef:[ quote="TheKeimpe"]
Daar doe ik dus niet aan mee. Als wij vergadering hebben terwijl ze nog niet beroepbaar zijn, vrees ik dat ik geen stem uit kan brengen.[/quote ]
Maar is het dan al afgekondigd bij jullie?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten