Liesjuh schreef:Of ze makkelijk te versieren zijn weet ik niet.. Nog niet echt geprobeerd
ik dacht altijd, dat mannen de vrouwen versierde?
en trouwens ik vind liesjuh en mw, wel wat, ze spelen de hele tijd onder een hoedje volgens mij

Moderator: Moderafo's
Liesjuh schreef:Of ze makkelijk te versieren zijn weet ik niet.. Nog niet echt geprobeerd
nette schreef:Petra777 schreef:Heb jij het nooit gezellig in je eentje? Ligt misschien ook aan je definitie van gezellig. Maar als ik een leuk muziek aan doe, kaarsjes aan en een goed boek heb, heb ik het heel gezellig in mijn eentje.
Daar komt bij dat vrijgezel zijn niet hetzelfde is als geen sociale contacten hebben. Je kan gaan en staan met wie en wanneer je maar wilt en dat heeft ook zo zijn voordelen. Ik zit niet ergens in mijn eentje vrijgezel te zijn. Het is ook niet bepalend voor wie ik ben, slechts een aspect van mij.
Hoe kijk jij daar tegen aan dan?
ja en als vrijgezel kan je lekker daten![]()
wel leuk hier zie je gewoon liefdes bloeien
het lastige bij mij is alleen, dat iedereen denkt me te moeten koppelen![]()
terwijl ik nog jong zat ben, en dus ook niet op zoek. ik wacht liever af
nette schreef:Liesjuh schreef:Of ze makkelijk te versieren zijn weet ik niet.. Nog niet echt geprobeerd
ik dacht altijd, dat mannen de vrouwen versierde?
en trouwens ik vind liesjuh en mw, wel wat, ze spelen de hele tijd onder een hoedje volgens mij![]()
Petra777 schreef:Of wacht jij tot je versierd wordt?
Petra777 schreef:Mooi gesproken. Nu weet ik waarom ik tegen mezelf praat.
Je hebt wel gelijk mbt het er vaak alleen doorheen moeten slaan. Daar kunnen vrienden vaak niet genoeg bij helpen en op zulke momenten mis het wel.
mohamed schreef:Petra777 schreef:Mooi gesproken. Nu weet ik waarom ik tegen mezelf praat.
Dank je wel, maar volgens mij praat je nu met mij!
mohamed schreef:Petra777 schreef:Of wacht jij tot je versierd wordt?
Als dat eens zou kunnen!
Petra777 schreef:Dat van Liesjuh en mw zou mooi zijn, ware het niet dat het, als ik me niet ernstig vergis allebei vrouwen zijn.
Tenzij ze lesbisch zijn, zit het er niet in.
Petra777 schreef:mohamed schreef:Petra777 schreef:Mooi gesproken. Nu weet ik waarom ik tegen mezelf praat.
Volgens mij heb jij een iets ruimere definitie van praten dan ik.
mohamed schreef:Petra777 schreef:Of wacht jij tot je versierd wordt?
Als dat eens zou kunnen!
toch vind ik eigenlijk nog steeds dat de man op de versiertoer hoort te gaan. Misschien wat ouderwets, maar dat is dan maar zo.
Petra777 schreef:mohamed schreef:Petra777 schreef:Mooi gesproken. Nu weet ik waarom ik tegen mezelf praat.
Volgens mij heb jij een iets ruimere definitie van praten dan ik.
Petra777 schreef:toch vind ik eigenlijk nog steeds dat de man op de versiertoer hoort te gaan. Misschien wat ouderwets, maar dat is dan maar zo.
nette schreef:Petra777 schreef:Dat van Liesjuh en mw zou mooi zijn, ware het niet dat het, als ik me niet ernstig vergis allebei vrouwen zijn.
Tenzij ze lesbisch zijn, zit het er niet in.
ohik dacht dat mw een man was
Mortlach schreef:De vrouwen laten het zich maar weer gemakkelijk aanleunen, ik lees het al.
mw schreef:Ow Mohammed, wat zeg je dat mooi! Wij laten ons het hof maken.... versieren doe je namelijk een kerstboom;)
Overigens ben ik ook zo van de tradities. Een man hoort mij het hof te maken, en ik niet hem. (vrees dat ik daar nooit het lef voor zou vinden...)
Petra777 schreef:Mortlach schreef:De vrouwen laten het zich maar weer gemakkelijk aanleunen, ik lees het al.
Tuurlijk en we geven mannen de kans om ouderwets 'op jacht' te gaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten