Ansje schreef:rosalie83 schreef:Ik ben een week of 6 geleden gestopt met het nemen van snacks, sauzijnenbroodjes etc tussen de middag in ons bedrijfsrestaurantDaardoor gingen er 2 kilo's af, dus dat schoot niet op. Nu ben ik vorige week begonnen met Herbalife. Ik dacht echt, dit wordt trek hebben tussendoor, nou het was natuurlijk wel even wennen, maar het valt me zo reuze mee, en daar ben ik zooo blij mee!
Zaterdag weer gewogen, in een krappe week tijd 2,5 kilo eraf!!
Dus vol goede moed verder! Eind van deze week ga ik me weer wegen, en ook meten, want ik ben ook benieuwd hoeveel centimeters er dan af zijn!
Herbalife!
Ja, dat werkt wel. Heb ik ook een keer gedaan en ben er toen 15 kilo mee afgevallen.
Alleen om op gewicht te blijven moest je eigenlijk altijd 1 shake op een dag nemen, en dat zag ik niet zitten. Ik had al een half jaar shakes gedronken en was € 1000,-- lichter.
Vervolgens werd er toen ook nog gevraagd of ik distributeur wilde worden en mocht ik een boekje lezen wat wel binnen 24 uur weer terugmoest.
En toen kwam ik erachter dat Herbalife een soort pyramidespel was waar ik niet meer aan mee wilde doen.
Ik ben toen dus gestopt en binnen de kortste keren zaten alle kilo's er weer aan!![]()
Maar dat even buiten beschouwingJe valt er in iedergeval van af!
Grijns hahaha

Het beste is inderdaad om altijd 1 shake te nemen per dag, en dat doe ik ook al jaren en jaren, alleen at ik er dan ook nog een cracker bij of muesli, dus dat gaat dan redelijk dubbelop

Trouwens, ik wil sowieso 1 shake per dag omdat alle voedingsstoffen die je nodig hebt erin zitten: mooi makkelijk en gezond!