Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 09 mei 2007 20:14

Ansje schreef:
rosalie83 schreef:Ik ben een week of 6 geleden gestopt met het nemen van snacks, sauzijnenbroodjes etc tussen de middag in ons bedrijfsrestaurant :oops: Daardoor gingen er 2 kilo's af, dus dat schoot niet op. Nu ben ik vorige week begonnen met Herbalife. Ik dacht echt, dit wordt trek hebben tussendoor, nou het was natuurlijk wel even wennen, maar het valt me zo reuze mee, en daar ben ik zooo blij mee! :) Zaterdag weer gewogen, in een krappe week tijd 2,5 kilo eraf!! :D Dus vol goede moed verder! Eind van deze week ga ik me weer wegen, en ook meten, want ik ben ook benieuwd hoeveel centimeters er dan af zijn! :lol:

Herbalife!
Ja, dat werkt wel. Heb ik ook een keer gedaan en ben er toen 15 kilo mee afgevallen.
Alleen om op gewicht te blijven moest je eigenlijk altijd 1 shake op een dag nemen, en dat zag ik niet zitten. Ik had al een half jaar shakes gedronken en was € 1000,-- lichter.
Vervolgens werd er toen ook nog gevraagd of ik distributeur wilde worden en mocht ik een boekje lezen wat wel binnen 24 uur weer terugmoest.
En toen kwam ik erachter dat Herbalife een soort pyramidespel was waar ik niet meer aan mee wilde doen.
Ik ben toen dus gestopt en binnen de kortste keren zaten alle kilo's er weer aan! :shock:

Maar dat even buiten beschouwing :wink: Je valt er in iedergeval van af! :D

Grijns hahaha :mrgreen: Ik moet lachen om hoe je dat zegt! Trouwens: Herbalife is geen piramidespel hoor. Wel een Amerikaanse bedrijfsvorm, maar geen oplichterij of zo.

Het beste is inderdaad om altijd 1 shake te nemen per dag, en dat doe ik ook al jaren en jaren, alleen at ik er dan ook nog een cracker bij of muesli, dus dat gaat dan redelijk dubbelop :oops: Vandaar dat ik nu echt zoiets had van: genoeg! Dus echt goed aan de gang.

Trouwens, ik wil sowieso 1 shake per dag omdat alle voedingsstoffen die je nodig hebt erin zitten: mooi makkelijk en gezond!

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 09 mei 2007 20:19

Ik heb dat boekje toen zo'n beetje gelezen. Moest natuurlijk allemaal heel snel en toen zag ik allemaal tekeningetjes met pyramidetjes.
Weet je wel, zovan, er is 1 ditributeur, die zorgt voor zoveel afnemers. Tussen die afnemers moet hij/zij dan weer een distributeur zoeken die dan weer via haar/hem de bestellingen doen enz...
Pfffffff... Dat vond ik allemaal zo verplicht en het ging alleen maar over, hoe krijg ik in zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk geld! :roll:

Maar ja...het produkt Herbalife is op zich wel goed geloof ik.
Ik vind het knap dat je het al zo lang doet!
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 09 mei 2007 21:29

Heb ook herbalife gedaan, voor mijn huwelijk. Ben ik 8 kilo kwijtgeraakt. 9 maanden later was ik 23 kilo zwaarder :lol: Maar goed, andere oorzaak..

Helaas willen die 8 kilo's van toen er nu niet meer af, vind ik herbalife te duur, dus doe ik al 3 (!) dagen aan Sonja..

Ik hou jullie op de hoogte 8)

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 mei 2007 11:56

Ik denk dat Sonja Bakker goed is omdat ze gevarieerd eten promoot. Maar ik vraag me wel af of je voldoende voedings- en bouwstoffen binnen krijgt. Met Herbalife weet ik zeker dat dat zo is. En wat betreft kosten, tsja, het is niet heel goedkoop, maar we hebben het gewoon ingecalculeerd.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 10 mei 2007 13:08

Dat vraag ik me ook af.. Ik val om van de honger. Maar goed, ik voel me nu evenwel belabberd want ik heb kaakholteontsteking.

Mijn man is chauffeur en begint 's morgens om vier uur half vijf en is vaak na zessen thuis dus die trekt het echt niet dat menu. Dus hij neemt zowiezo al een paar appels mee extra en ook nog wat meer brood. Het is niet de bedoeling dat er ongelukken gebeuren natuurlijk..

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 mei 2007 13:14

Dat kan dan toch niet goed zijn? Ik eet nu voor mijn gevoel bijna niks, maar omdat ik door die shakes alles binnen krijg wat ik nodig heb, heb ik geen honger! En omdat ik geen vet, suiker en andere troep neem val ik heerlijk af!

Vandaag kreeg ik zelfs twee reacties! Iemand zei "volgens mij ben je afgevallen of niet?" en een ander "Er is iets met je, ben je dunner of zo?" ::))

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 10 mei 2007 13:19

Leuk hé zulke reacties!! :D

Maarrem, ik vind herbalife ook super werken hoor, maar nu met een gezinnetje werkt dat niet zo lekker. Mn zoontje wil namelijk alles eten wat ik eet, de naäper, en dan is het toch niet zo slim als ik aan de shakes zit..
Oja, wat je zegt over incalculeren, prima toch!
Officieel ben ik gaan Sonja-en voor mijn man omdat hij echt een paar kilo kwijt moet, maar als we samen gaan shaken dat rijzen de kosten de pan uit en dat is niet handig in een jong- eenverdiener-gezin. :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 mei 2007 13:22

kaakholteontsteking? :|

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 mei 2007 13:24

jamillah schreef:Leuk hé zulke reacties!! :D

Ja, écht superleuk!

jamillah schreef:Maarrem, ik vind herbalife ook super werken hoor, maar nu met een gezinnetje werkt dat niet zo lekker. Mn zoontje wil namelijk alles eten wat ik eet, de naäper, en dan is het toch niet zo slim als ik aan de shakes zit..

Ook goed voor je zoontje! ;)
Maar dan wordt het helemaal een kostbaar verhaal. Moet gewoon wel kunnen hè!

jamillah schreef:Oja, wat je zegt over incalculeren, prima toch!
Officieel ben ik gaan Sonja-en voor mijn man omdat hij echt een paar kilo kwijt moet, maar als we samen gaan shaken dat rijzen de kosten de pan uit en dat is niet handig in een jong- eenverdiener-gezin. :wink:

Ik begrijp! :wink:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 10 mei 2007 13:24

Smurffie schreef:kaakholteontsteking? :|

Yup :( Heb vanmorgen een kuur gehaald bij de dokter. Dus hopelijk ben ik niet te belabberd te werken zaterdag. Maar goed, ik duik nu ff mn bed in, want de kids slapen toch.

Enne das meteen goed voor de verbranding hee slapen, om maar even ontopic te blijven. :D

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 10 mei 2007 13:25

Mooi Rosalie, we willen beiden een doel bereiken en via welke weg we die bereiken maakt niet zoveel uit toch? :D

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 mei 2007 13:28

jamillah schreef:Enne das meteen goed voor de verbranding hee slapen, om maar even ontopic te blijven. :D

Is dat zo?? Bewegen is toch beter!?

jamillah schreef:Mooi Rosalie, we willen beiden een doel bereiken en via welke weg we die bereiken maakt niet zoveel uit toch? :D

Nope, als je maar niet ongezond bezig gaat vind ik het prima :wink:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 10 mei 2007 13:30

Tuurlijk is bewegen veel beter, maar je schijnt ook calorietjes te verbranden als je slaapt. En aangezien ik nu te snotterig ben een stap te zetten..

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 mei 2007 13:33

jamillah schreef:Tuurlijk is bewegen veel beter, maar je schijnt ook calorietjes te verbranden als je slaapt. En aangezien ik nu te snotterig ben een stap te zetten..

...duik je lekker je bed in! Beterschap!!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 10 mei 2007 15:30

rosalie83 schreef:Vandaag kreeg ik zelfs twee reacties! Iemand zei "volgens mij ben je afgevallen of niet?" en een ander "Er is iets met je, ben je dunner of zo?" ::))

jamillah schreef:Leuk hé zulke reacties!! :D

Zulke reacties zijn leuk, tot dat ze door gaan slaan:
'eet je wel genoeg?' 'zorg je wel goed voor jezelf?'
'moet je niet is stoppen met lijnen?'

grumbels en dat terwijl je dagelijks kookt en niet aan het lijnen ben.

of als je ergens even geen zin in hebt bij de koffie ofzo:
'neem nou maar dat kan je makkelijk hebben.'

Ik heb er gewoon geen behoefte aan of zin in bestaat dat ook nog in deze wereld?
ja.. ik ben die reacties even zat :lol: :wink:
Laatst gewijzigd door Gerdien B. op 10 mei 2007 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”