Homofilie 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 05 sep 2006 19:19

rafaell schreef:Inderdaad, alhoewel ik me er zelf ook wel schuldig aan heb gemaakt hou ik niet zo van geklef in het openbaar :wink:

Waarom kijken mensen altijd zo raar als mannen hand in hand lopen maar niet als vrouwen dat doen? Ik weet nog wel dat ik met Napoleon hand in hand over de pier in Scheveningen liep en dat diverse, voornamelijk reformatorische, mensen ons verwerpelijke blikken toewierpen.

hehe, dat was wél erg grappig 8)
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 05 sep 2006 19:32

Smurffie schreef:Maar dat heeft toch niets met elkaar te maken? tussen onplezierig en onplezierig zit wel een verschil. Het is gewoon iets wat je als hetero zijnde niet kan vatten, iets wat niet klopt. Een bepaalde afkeer.

Afkeer alleen omdat je het niet begrijpt, laten we daar eens vanaf proberen te komen.

Zo heb ik dat wel eens gehad met een spin op mijn been. Mijn eerste neiging was; opstaan en in het rond springen en vooral heel hard gillen. Ik heb me vermand en heb het beest gewoon laten lopen (was geen er grote spin trouwens). Ondertussen heb ik er héél diep over nagedacht; Waarom zijn ze eng, waar komt die angst vandaan, wat kunnen ze me doen..nog steeds starend naar de spin die steeds verder omhoog liep. sindsdien durf ik spinnen in ieder geval zelf van mn kamer te halen enzo. Het is ook een schrikreactie; opééns een spin op je lijf, whaaaa!

en wederom een positief effect van meditatie: gefeliciteerd!

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 05 sep 2006 19:34

Gerdien B. schreef:Dat doe ik ook bij hetero stellen. Op het station staat er altijd wel een stelletje zo mega klef te wezen en daar houd ik niet van. Doe dat maar als je samen bent.

Uhhh.. zoenende stelletjes zijn toch meestal samen. :mrgreen:
Het zoent in ieder geval een stuk beter dan over de telefoon of Internet

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 05 sep 2006 19:49

rafaell schreef:Inderdaad, alhoewel ik me er zelf ook wel schuldig aan heb gemaakt hou ik niet zo van geklef in het openbaar :wink:

Waarom kijken mensen altijd zo raar als mannen hand in hand lopen maar niet als vrouwen dat doen?

Omdat het bij vrouwen ook een teken van vriendschap is. Alhoewel vriendinnen van mij een boze blik kunnen krijgen als ze het proberen, loopt de halve Driestar hand in hand. (iets overdreven :wink: )

Ik weet nog wel dat ik met Napoleon hand in hand over de pier in Scheveningen liep en dat diverse, voornamelijk reformatorische, mensen ons verwerpelijke blikken toewierpen.
Wie dóet dat dan ook. Bah :wink:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 05 sep 2006 22:21

MrSokkie schreef:
Gerdien B. schreef:Dat doe ik ook bij hetero stellen. Op het station staat er altijd wel een stelletje zo mega klef te wezen en daar houd ik niet van. Doe dat maar als je samen bent.

Uhhh.. zoenende stelletjes zijn toch meestal samen. :mrgreen:
Het zoent in ieder geval een stuk beter dan over de telefoon of Internet

Ja en hou het dan ook voor samen en niet voor jan en alleman.
prima als je wilt laten merken dat je van iemand houdt, maar elkaar plat zoenen waar iedereen bij is gaat mij echt te ver.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 05 sep 2006 23:20

Ik hou ook niet van kleffende hetero-stellen. Kleffen in het openbaar vind ik gewoon onplezierig, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik knuffelen in het openbaar maar zozo vind. Mocht er door mijn eerdere opmerking het beeld ontstaan zijn dat ik alleen kleffende homostellen niet plezierig vind, dan bij deze mijn excuses. Dat is dus niet geval.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 06 sep 2006 05:22

Gerdien B. schreef:Ja en hou het dan ook voor samen en niet voor jan en alleman.
prima als je wilt laten merken dat je van iemand houdt, maar elkaar plat zoenen waar iedereen bij is gaat mij echt te ver.

Ach, twee mensen houden van elkaar en vergeten daarbij de rest van de wereld. Ik kan het ze niet kwalijk nemen, ik ben ook zo geweest.

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 06 sep 2006 05:50

gave_meid schreef:ik zat dat pas in de bus (schoolbus ;) ) en zag een stelletje, voor een winkeldeur zoenen.. :? dan denk ik ook van: wil je nou dat iedereen ziet dat je een vriendje/vriendin hebt offe?? :roll:

Oei, wat begrijp je er weinig van! Heb jij nou nooit, dat je zo enorm veel van iemand houdt dat je even de hele wereld om je heen vergeet en hem alleen maar even wilt aanraken? Of gewoon een knuf geven?

Ik wel en dan maakt het me even niks uit of nou die hele wereld het gek vindt of niet. Ik doe niemand kwaad.

En ik ga al zeker niet de hetero spelen omdat dat de norm is voor anderen!

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 06 sep 2006 05:53

Optimatus schreef:Ik hou ook niet van kleffende hetero-stellen. Kleffen in het openbaar vind ik gewoon onplezierig.

Tussen 'kleffen' en hand in hand lopen is een groot verschil!
Als ik bij een vriendje met mijn arm om z'n schouder loop, ervaar ik dat niet als kleffen, maar meer als een prettige verbondenheid!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 06 sep 2006 06:03

Dan heb je ook het verschil nog:
is een keer een arm om elkaar heen slaan of elkaar continu vast houden, net of ze niet meer alleen kunnen lopen.

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 06 sep 2006 06:08

Gerdien B. schreef:Dan heb je ook het verschil nog:
is een keer een arm om elkaar heen slaan of elkaar continu vast houden, net of ze niet meer alleen kunnen lopen.

Tja. wát is het verschil???
Laat ze nou toch! 't Is toch een heerlijk gevoel om heel dicht bij degene te zijn, waar je van houdt?

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 06 sep 2006 07:55

ja, maar als je als haringen in een ton in een treincoupe geperst staat, en op zo'n 50 cm van mijn gezicht zijn twee mensen bezig met een heftige mond-op-mond-beademingssessie, dan heb ik mijn deel even gehad.

Ik heb er helemaal geen problemen mee als mensen elkaar vast houden als ze op straat lopen, en een klein beetje klef, afijn, doe ik ook niet moeilijk over, maar ik krijg het bijvoorkeur niet opgedrongen.
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 06 sep 2006 08:41

Denkertje21 schreef:
Gerdien B. schreef:Dan heb je ook het verschil nog:

Tja. wát is het verschil???
Laat ze nou toch! 't Is toch een heerlijk gevoel om heel dicht bij degene te zijn, waar je van houdt?

het verschil is dat ik er niet op zit te wachten dat mensen elkaars handje, been, arm vast houden terwijl je met anderen mensen aan het eten ben. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn eetlust dan daadwerkelijk daalt. Daarbij lijkt het mij zeer onpraktisch maar dat terzijde.

Elkaar is aanraken geen probleem maar conmtinu hoeft nou toch ook weer niet. Zonder weet je toch ook wel dat je van elkaar houdt en daarbij sein je dan maar is met je ogen ofzo.

Sommige stellen zijn zo erg dat ze continu iets van elkaar in aanraking moet wezen en ze dus ook niet apart op stap gaan. Lijkt mij zelfs een beetje ongezond als je niet eens meer alleen dingen kan ondernemen.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 06 sep 2006 09:23

Ach, liever dat ze uit liefde met elkaar klef staan te doen, dan dat ze elkaar op het gezicht slaan (hoewel dat voor sommigen ook liefde is).
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 06 sep 2006 09:47

Katlheen schreef:Ach, liever dat ze uit liefde met elkaar klef staan te doen, dan dat ze elkaar op het gezicht slaan (hoewel dat voor sommigen ook liefde is).

Dus als twee mannen aan het vechten zijn, doen ze al klef? :?

Terug naar “Archief”