Moderator: Moderafo's
Boerin schreef:Ach gewoon het zwart eraf schrapen.
Marnix schreef:Heb je ze in een koekenpan met een laagje olie "gefrituurd"? Je kan beter een kookpan nemen en zoveel olie er in doen dat ze blijven drijven en niet de bodem raken. Dan kan je ze nauwelijks laten aanbranden. Maar als ze in een koekenpan de bodem raken (of het vuur veel te hoog staat waardoor de olie verbrandt) is dat wel goed mogelijk. Leuk recept trouwens, kende het niet, ga het ook maar eens maken.
Boerin schreef:Ik zou ze in de oven doen. Ik maakte vroeger van die kaasflappies met bladerdeeg en Italiaanse kazen, maar die deed ik altijd in de oven.
Marnix schreef:ja, dan moet de olie precies warm genoeg zijn en zo. Je zou een mandje voor in een pan moeten hebben zodat je ze daarin kan frituren en dan ze met het mandje er uit kan halen.... net als bij een frituurpan.
mohamed schreef:Ja, maar ze horen eigenlijk in olijfolie gefrituurd te worden, doch om ze daar heelhuids uit te krijgen is geen gemakkelijke klus!
mohamed schreef:Ja, maar ze horen eigenlijk in olijfolie gefrituurd te worden, doch om ze daar heelhuids uit te krijgen is geen gemakkelijke klus!
Wilsophie schreef:Weet je zeker dat het in olijfolie gefrituurd moet worden en niet in gewone zonnebloemolie.
Olijfolie zo erg verhitten is m.i. niet goed. Kan ik het receptje nog ergens vinden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten