Dan is het al een ander verhaal inderdaad.LauraC schreef:Hahaha, dan zal dat wel een verschil van cultuur zijn...de mensen waar ik mee naar die groepjes ga hebben het voornamelijk eens niet over de kids omdat ze daar de hele dag al mee bezig zijn

Moderator: Moderafo's
Dan is het al een ander verhaal inderdaad.LauraC schreef:Hahaha, dan zal dat wel een verschil van cultuur zijn...de mensen waar ik mee naar die groepjes ga hebben het voornamelijk eens niet over de kids omdat ze daar de hele dag al mee bezig zijn
MissF schreef:Ik heb net even alle trappen gezogen en de keuken en woonkamer schoongemaakt. Had ik opeens zin in
LeChat schreef:Dan is het al een ander verhaal inderdaad.LauraC schreef:Hahaha, dan zal dat wel een verschil van cultuur zijn...de mensen waar ik mee naar die groepjes ga hebben het voornamelijk eens niet over de kids omdat ze daar de hele dag al mee bezig zijn
kijk, dat is ideaalajl schreef:@kwebbel De zorg en het juridische is allebei leuk. Daarom heb ik er een combi van gemaakt. Ik doe veel gezondheidsrecht en letselschade. Van beiden wat!
Goed geregeld.*Annet* schreef:Ik zit achter de leptop en mijn kerel kookt eten
tadaaaaaaaaaaaaaaa
LeChat schreef:Goed geregeld.*Annet* schreef:Ik zit achter de leptop en mijn kerel kookt eten
tadaaaaaaaaaaaaaaa
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten