Hippieblijhoofd schreef:Overigens heb ik sinds kort wel een roze mannenoverhemd
Ik vind echt dat mannen geen roze horen te dragen. Ik vind het gewoon echt helemaal niks. Roze is MIJN terrein

Moderator: Moderafo's
Hippieblijhoofd schreef:Overigens heb ik sinds kort wel een roze mannenoverhemd
Galateia schreef:Hippieblijhoofd schreef:Overigens heb ik sinds kort wel een roze mannenoverhemd
Ik vind echt dat mannen geen roze horen te dragen. Ik vind het gewoon echt helemaal niks. Roze is MIJN terrein
Galateia schreef:Hippieblijhoofd schreef:Overigens heb ik sinds kort wel een roze mannenoverhemd
em_ma schreef:Galateia schreef:Hippieblijhoofd schreef:Overigens heb ik sinds kort wel een roze mannenoverhemd
Staat wel leuk bij een man vind ik. Alstie dan ook nog goed bruin is helemaal. Op een spijkerbroek of kaki broek. Niet verkeerd hoor
Loucom schreef:Galateia schreef:Hippieblijhoofd schreef:Overigens heb ik sinds kort wel een roze mannenoverhemd
Mannen kan roze best mooi staan, ligt er wel aan, zachtroze blouse ofzo met streepje. Niet al te fel.
(Alhoewel er is een team in Delft dat als wedstrijdshirtjes felroze heeft en wel leuk staat)
Verder heb ik wel roze dingen in de kast hangen, of nouja 1 ding, en draag het echt nooit. Heb roze nooit leuk gevonden. (Krijgen nu op werk wel roze shirts)
Mary Pickford schreef:Loucom schreef:Galateia schreef:Hippieblijhoofd schreef:Overigens heb ik sinds kort wel een roze mannenoverhemd
Mannen kan roze best mooi staan, ligt er wel aan, zachtroze blouse ofzo met streepje. Niet al te fel.
(Alhoewel er is een team in Delft dat als wedstrijdshirtjes felroze heeft en wel leuk staat)
Verder heb ik wel roze dingen in de kast hangen, of nouja 1 ding, en draag het echt nooit. Heb roze nooit leuk gevonden. (Krijgen nu op werk wel roze shirts)
Felroze staat prachtig bij wintertypes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 318 gasten