Lichtzwaard schreef:Zo te zien zijn er velen hier anti Israel,maar dat geeft niet jullie komen nog wel ach ach en dan is het huilen geblazen.Alles wat tegen Gods volk is zal vernietigt worden;en laat Israel nu helemaal gelijk hebben dat ze maatregelen nemen; HULDE voor de staat Israel.![]()
![]()
![]()
Voorts over de Huisgenoten God die daar tussen twee vuren zitten daar hoor deze zogenaamde Christenen niet over klopt ze zijn ook anti Israel en vriendjes van het moordende en geweldagdige arabieren .
Types als Lichtzwaard kunnen niet lezen en dat zal ook de reden zijn dat ze geen leesbare tekst kunnen schrijven.
Je ziet mij nergens schrijven dat ik tegen Israel ben. Je ziet mij ook nergens schrijven dat Israel zich niet mag verdedigen tegen Hamas raketten. Als dit topic trouwens over de "situatie in Israel" zou moeten gaan, waarom gaat deze discussie dan feitelijk over Gaza en de westelijke Jordaanoever? Twee gebieden die helemaal niet tot Israel behoren. Als er een topic "situatie in Nederland" zou zijn gaan we het toch ook niet over Vlaanderen hebben?
Waarom eigenlijk een topic "situatie in Israel"? Waarom niet "situatie in Congo" of in Syrië? Waar de situatie vele vele malen erger is dan Israel. In Israel zelf is immers weinig tot niets aan de hand, op van tijd tot tijd wat Hamas raketten die zelden slachtoffers maken na.