oo jullie zijn lief
heb nu ff tijd... eigenlijk niet.. dan maar tien min later naar bed....
ajl: ik heb keus uit bv geven (gratis) of dure melk te halen. DUs ga ik maar voor borstvoeding.
laura: ik deed ook al weer ei, maar sinds ik terug ben bij helemaal de bais, dus ook geen ei, soja of pinda oid... is hij het rustigste! dus.. blifjt weinig over, brood met appelstroop zoute stokjes en heb zelf speculaas gebakken met tafelhalvarine, dus wat je op je brood smeert, tis nog gelukt ook!
tja.. en volhouden... dat lukt door extra te werken. dan hoor ik hem ook niet huilen. Hij is de laatste dagen gelukkig weer rustig, maar heb ik de druk op mijn nek dt ik wel voldeonde melk moet kolven, dat lukt net aan. heb teveel extra dingen zodat ik niet om de twee uur kan kolven, en bv live geven dat wil helemaal niet meer. hij zuigt overal op... maar zodra mijn bort in de buurt komt gaat hij enorm lollig doen... of lekker spetteren met zijn tong, zo blazen!
annette heb je pb geha,thanks!! maar door chronisch tijdgebrek geen tijd om te reageren. zat halve avonden, tot diep in de nacht op met marijn omdat hij weer huilde... hij is nu eindelijk rustig, gisteravond was he took nog een drama! ben nu weer zo blij! nu kan ik mij weer opladen. alleen hopen dat wanneer ik hem zo overleg hij doorslaapt....
schipje: ik kik er niet vanop wat je zegt: bij de tweede de allergie nog erger. Ik heb 8 maanden lang met julia lopen modderen, dat kind heeft er wat afgehuild. VOlgens mij heeft ze toen zoveel gehuld dat ze dat nu haast niet meer doet, door een giga hoge pijngrens. Ik weet zeker dat julia ook een allergie had, hetzij voor melk of iets anders. Ze hebben rond 8 maanden geprikt en er is nooit wat uitgekomen.
Nu huilt marijn in een giga ergere versie dan wat julia altijd deed. Die werd vaak nog wel stil als je haar oppakte of na een zetpil, maar maijrn blijf huilen en krijsen.. die is dan gewoon niet meer stil te krijgen..
aaah.. en als ik me zoo streng houdt aan het dieet is hij zooo leuk!! hij heeft alleen maar lol, zijn mond staat altijd op lachstand! super te gek kereltje!
max: het geodkoopste brood van de ah, dus de voordeelbroden, zijn ook zonder melk.
overigens aan de ene kant wil ik graag stoppen, voor mijn eigen gesteldheid, maar hij groeit zooo mega van de bv.. dat ik het zonde vind om te stoppen... tja... ben een raar wezen.. mensen snappen mij ook niet, maar ik kan nu zo enorm trots zijn op mijzelf... (niet lettend op het feit dat ik er zelf brood en brood mager van ga worden

moe moe en nog eens moe.... ehm..... de rest zal ik jullie maar besparen!)