De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jan 2008 21:25

trijntjejohanna schreef:
bloempie21 schreef:
@TJ, hoeveel tandjes heeft matteo inmiddels?

matteo heeft inmiddels 8 tandjes!

Sow Daantje nog geen èèn :|

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 21:27

soms zou ik wel willen dat hij nog geen tandjes had :mrgreen: (gezien de bv... niet dat hij vaak bijt hoor.. maar af en toe.. oeh...)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jan 2008 21:27

bloempie21 schreef:Thomas rolde met 5 1/2 maand pas om. Ik vond het best laat en dacht dat het mss te maken heeft met dat hij vier weken te vroeg geboren is en daarom zijn ontwikkeling een paar weken achterloopt. Maar van mijn omgeving hoor ik dat het wel aardig gemiddeld is.

liefje schreef:Danique kruipt alleen uiteruit maar nog niet ver

Thomas wel?
Beterschap met hem

Thomas draait nu alleen rondjes om zijn as en als iets niet in zijn bereik ligt, dan rolt hij er naar toe. 8) Hoezo vindingrijk :mrgreen:

@rosekapje, heeft simon al zijn haar nog of valt het uit?

@Liefje, beterschap met Danique.... :(

Danique kan ook rollen maar ze doet het haast nooit ze kan al wel een aardig tijdje los zitten, ze wil steeds op haar beentjes staan, denk wel dat ze op tijd gaat lopen.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jan 2008 21:29

Zijn hier nog meer moeders met een hond in huis en kleine kinderen hoe gaat dat bij jullie :?:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 21:29

liefje schreef:Het gaat een stukje beter met Danique, ze slaapt bijna dag en nacht, is enorm afgevallen :x drinkt de flessen niet allemaal leeg, maar ze had vandaag wel EINDELIJK een drolletje :mrgreen: hebben we vijf dagen opgewacht :!: vanmiddag heeft ze aan een korstje brood zitten te knabbelen en dat is er gelukkig ingebleven, en een half potje warm eten zit er tot nu toe ook nog in, maar ze is zo magertjes deed haar vanmiddag in badje en schrok er best een beetje van, maar gelukkig heeft ze wat reserve want ze is al over de 10 kilo...hoop dat het de betere kant op gaat :wink:

hoe groot is ze nu?? ben ook ff benieuwd welke maat ze nu draagt... naar mijn idee had milan op deze leeftijd al maat 74 aan.. maar dat weet ik niet meer :oops: matteo past nog goed in maat 68!

wat geef jij aan bijvoeding?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 21:30

liefje schreef:
bloempie21 schreef:Thomas rolde met 5 1/2 maand pas om. Ik vond het best laat en dacht dat het mss te maken heeft met dat hij vier weken te vroeg geboren is en daarom zijn ontwikkeling een paar weken achterloopt. Maar van mijn omgeving hoor ik dat het wel aardig gemiddeld is.

liefje schreef:Danique kruipt alleen uiteruit maar nog niet ver

Thomas wel?
Beterschap met hem

Thomas draait nu alleen rondjes om zijn as en als iets niet in zijn bereik ligt, dan rolt hij er naar toe. 8) Hoezo vindingrijk :mrgreen:

@rosekapje, heeft simon al zijn haar nog of valt het uit?

@Liefje, beterschap met Danique.... :(

Danique kan ook rollen maar ze doet het haast nooit ze kan al wel een aardig tijdje los zitten, ze wil steeds op haar beentjes staan, denk wel dat ze op tijd gaat lopen.

op zich hoeft dat nog niet zoveel te zeggen :wink: milan wilde ook al snel steeds staan... maar lopen deed hij pas na 16/17 maand...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jan 2008 21:30

trijntjejohanna schreef:
liefje schreef:Het gaat een stukje beter met Danique, ze slaapt bijna dag en nacht, is enorm afgevallen :x drinkt de flessen niet allemaal leeg, maar ze had vandaag wel EINDELIJK een drolletje :mrgreen: hebben we vijf dagen opgewacht :!: vanmiddag heeft ze aan een korstje brood zitten te knabbelen en dat is er gelukkig ingebleven, en een half potje warm eten zit er tot nu toe ook nog in, maar ze is zo magertjes deed haar vanmiddag in badje en schrok er best een beetje van, maar gelukkig heeft ze wat reserve want ze is al over de 10 kilo...hoop dat het de betere kant op gaat :wink:

hoe groot is ze nu?? ben ook ff benieuwd welke maat ze nu draagt... naar mijn idee had milan op deze leeftijd al maat 74 aan.. maar dat weet ik niet meer :oops: matteo past nog goed in maat 68!

Danique heeft maatje 74/80.
Ze krijgt fruithapje, korstje brood en een warm potje. En drinkt ernaast ook diksap. 4 februari moeten we pas weer naar cb.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 21:35

liefje schreef:Zijn hier nog meer moeders met een hond in huis en kleine kinderen hoe gaat dat bij jullie :?:

wij hebben een hond gehad... toen milan kleiner was... dat ging altijd heel goed.. dat hondje vond alles prima wat milan deed.. (al letten we natuurlijk wel op dat hij haar geen pijn deed..)

milan deelde met alle liefde een koekje met haar :mrgreen:
Afbeelding

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jan 2008 21:37

Liefffff heb je het hondje nu niet meer dan?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 21:38

liefje schreef:
trijntjejohanna schreef:

Danique heeft maatje 74/80.
Ze krijgt fruithapje, korstje brood en een warm potje. En drinkt ernaast ook diksap. 4 februari moeten we pas weer naar cb.

grote meid dus! :D of is matteo klein :lol:

matteo krijgt fruit, brood en eet warm eten vaak met ons mee.. potjes eet hij nl niet... dat wil hij net als Milan absoluut niet.. en ik geef hem geen ongelijk.. :wink:

ik had 3 januari naar het cb gemoetne... maar ben neit geweest... had er echt geen zin in.. ze nemen de tijd niet voor je... nou dan heb ikook geen tijd voor hun.. ik ga wel heen op de tijden dat ze inentingen moeten hebben.. maar verder niet...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jan 2008 21:40

Gelijk heb je als ze geen tijd voor jou hebben ,dan andersom ook niet!!
Hier is het juist altijd heel leuk en gezellig, ben blij als we weer mogen haha.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 21:40

liefje schreef:Liefffff heb je het hondje nu niet meer dan?

nee we hebben moeten besluiten haar weg te doen... ze blafte zo ontzettend veel, dat Milan nooit rustig kon slapen... op een gegeven moment liep dat zo uit de hand, dat we besloten hebben haar weg te doen.... dat was echt een moeilijke beslissing.. maar de rust van Milan ging voor... we hebben haar zelf naar een ander gezin gebracht.. die vrouw was helemaal gek op westies... dus ze zit daar nu op haar plek!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 21:44

liefje schreef:
trijntjejohanna schreef:ik ben nu met matteo aan het oefenen om in zn eigen bedje te slapen.. matteo heeft eigenlijk nog nooit in zn eigen bedje geslapen.. hij slaapt nog lekker bij ons op de kamer.. maar dat kan niet lang meer...dus we zijn nu overdag aan het oefenen... ook zijn we hem nu aan het uitbakeren.... veel veranderingen dus ineens... ben benieuwd hoe hij daar op reageert...

Danique slaapt ook nog steeds in haar wiegje bij ons op de kamer, overdag slaapt ze wel in haar grote bed, maar ze slaapt gelukkig overal, bij iedere visite stoppen we haar lekker in bed, hebben we vanaf het begin gedaan, en gelukkig heeft ze daar nog geen moeite mee.

Aan het uitbakeren zal Matteo zeker moeten wennen vooral met dit koude weer :mrgreen: hoorde pas ook van iemand die het deed en die legde in het begin van de nacht even een warme/lauwe kruik bij het kindje neer.
Ben benieuwd :roll:

matteo wilde zelf eigenljk ook niet meer ingebakerd... af en toe kreeg hij zn handen ook uit het laken... nu ligt hij in een slaapzak... het in slaap komen gaat nu wel moeilijker, want hij weet niet goed wat hij met zn handen moet... hij valt nu steeds in slaap met zn handen omhoog naast zn hoofd :wink:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 06 jan 2008 21:44

Wij zoeken ook een ander gezin voor onze hond met pijn en moeite, vanaf vlak na ons trouwen hebben we haar al, en ze hoort er echt helemaal bij, en het gaat super goed samen met Danique, maar toch kan je ze niet alleen laten, en iedere keer als de was klaar is of de droger piept moet ik of Danique mee naar boven sjouwen, of de hond naar buiten doen, of in zijn hok :cry: En laatst is er bij mij ook astma vastgesteld, en denk dat Daan er ook aanleg voor heeft, dus we gaan toch op zoek naar een ander gezin voor haar :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 jan 2008 21:45

wat betreft de kou.. ik denk niet dat hij dat erg vindt... hij werd juist altijd bezweet wakker...

Terug naar “Archief”