trijntjejohanna schreef:bloempie21 schreef:
@TJ, hoeveel tandjes heeft matteo inmiddels?
matteo heeft inmiddels 8 tandjes!
Sow Daantje nog geen èèn

Moderator: Moderafo's
bloempie21 schreef:Thomas rolde met 5 1/2 maand pas om. Ik vond het best laat en dacht dat het mss te maken heeft met dat hij vier weken te vroeg geboren is en daarom zijn ontwikkeling een paar weken achterloopt. Maar van mijn omgeving hoor ik dat het wel aardig gemiddeld is.liefje schreef:Danique kruipt alleen uiteruit maar nog niet ver
Thomas wel?
Beterschap met hem
Thomas draait nu alleen rondjes om zijn as en als iets niet in zijn bereik ligt, dan rolt hij er naar toe.Hoezo vindingrijk
@rosekapje, heeft simon al zijn haar nog of valt het uit?
@Liefje, beterschap met Danique....
liefje schreef:Het gaat een stukje beter met Danique, ze slaapt bijna dag en nacht, is enorm afgevallendrinkt de flessen niet allemaal leeg, maar ze had vandaag wel EINDELIJK een drolletje
hebben we vijf dagen opgewacht
vanmiddag heeft ze aan een korstje brood zitten te knabbelen en dat is er gelukkig ingebleven, en een half potje warm eten zit er tot nu toe ook nog in, maar ze is zo magertjes deed haar vanmiddag in badje en schrok er best een beetje van, maar gelukkig heeft ze wat reserve want ze is al over de 10 kilo...hoop dat het de betere kant op gaat
liefje schreef:bloempie21 schreef:Thomas rolde met 5 1/2 maand pas om. Ik vond het best laat en dacht dat het mss te maken heeft met dat hij vier weken te vroeg geboren is en daarom zijn ontwikkeling een paar weken achterloopt. Maar van mijn omgeving hoor ik dat het wel aardig gemiddeld is.liefje schreef:Danique kruipt alleen uiteruit maar nog niet ver
Thomas wel?
Beterschap met hem
Thomas draait nu alleen rondjes om zijn as en als iets niet in zijn bereik ligt, dan rolt hij er naar toe.Hoezo vindingrijk
@rosekapje, heeft simon al zijn haar nog of valt het uit?
@Liefje, beterschap met Danique....
Danique kan ook rollen maar ze doet het haast nooit ze kan al wel een aardig tijdje los zitten, ze wil steeds op haar beentjes staan, denk wel dat ze op tijd gaat lopen.
trijntjejohanna schreef:liefje schreef:Het gaat een stukje beter met Danique, ze slaapt bijna dag en nacht, is enorm afgevallendrinkt de flessen niet allemaal leeg, maar ze had vandaag wel EINDELIJK een drolletje
vanmiddag heeft ze aan een korstje brood zitten te knabbelen en dat is er gelukkig ingebleven, en een half potje warm eten zit er tot nu toe ook nog in, maar ze is zo magertjes deed haar vanmiddag in badje en schrok er best een beetje van, maar gelukkig heeft ze wat reserve want ze is al over de 10 kilo...hoop dat het de betere kant op gaat
hoe groot is ze nu?? ben ook ff benieuwd welke maat ze nu draagt... naar mijn idee had milan op deze leeftijd al maat 74 aan.. maar dat weet ik niet meermatteo past nog goed in maat 68!
wat geef jij aan bijvoeding?
liefje schreef:Zijn hier nog meer moeders met een hond in huis en kleine kinderen hoe gaat dat bij jullie
liefje schreef:trijntjejohanna schreef:liefje schreef:Het gaat een stukje beter met Danique, ze slaapt bijna dag en nacht, is enorm afgevallendrinkt de flessen niet allemaal leeg, maar ze had vandaag wel EINDELIJK een drolletje
hoe groot is ze nu?? ben ook ff benieuwd welke maat ze nu draagt... naar mijn idee had milan op deze leeftijd al maat 74 aan.. maar dat weet ik niet meermatteo past nog goed in maat 68!
wat geef jij aan bijvoeding?
Danique heeft maatje 74/80.
Ze krijgt fruithapje, korstje brood en een warm potje. En drinkt ernaast ook diksap. 4 februari moeten we pas weer naar cb.
liefje schreef:Liefffff heb je het hondje nu niet meer dan?
liefje schreef:trijntjejohanna schreef:ik ben nu met matteo aan het oefenen om in zn eigen bedje te slapen.. matteo heeft eigenlijk nog nooit in zn eigen bedje geslapen.. hij slaapt nog lekker bij ons op de kamer.. maar dat kan niet lang meer...dus we zijn nu overdag aan het oefenen... ook zijn we hem nu aan het uitbakeren.... veel veranderingen dus ineens... ben benieuwd hoe hij daar op reageert...
Danique slaapt ook nog steeds in haar wiegje bij ons op de kamer, overdag slaapt ze wel in haar grote bed, maar ze slaapt gelukkig overal, bij iedere visite stoppen we haar lekker in bed, hebben we vanaf het begin gedaan, en gelukkig heeft ze daar nog geen moeite mee.
Aan het uitbakeren zal Matteo zeker moeten wennen vooral met dit koude weerhoorde pas ook van iemand die het deed en die legde in het begin van de nacht even een warme/lauwe kruik bij het kindje neer.
Ben benieuwd
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten