En idd wat jij zegt het was eerder een mooi liefdesverhaal.
En dan kwam er nog bij dat beide mannen leuk waren om naar te kijken

Maar goed, nogmaals, of ik het al dan niet goed keur laat ik nu ff buiten beschouwing.
Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:
Vandaar dat ik heel erg voorzichtig ben wanneer mensen zeker mogen weten dat God iets aan hun heeft duidelij gemaakt.
Als God iets duidelijk maakt aan jou, dan weet je heel goed dat het God is die het zegt. Het is zeer moeilijk te omschrijven wat voor zekerheid dat is.
Optimatus schreef:Twee zoenende mannen vind ik uitermate onplezierig om te zien.
Ik wel.Smurffie schreef:Optimatus schreef:Twee zoenende mannen vind ik uitermate onplezierig om te zien.
En 2 zoenende vrouwen minder onplezierig?
MrSokkie schreef:Optimatus schreef:Twee zoenende mannen vind ik uitermate onplezierig om te zien.
Tja, je zou je eens af moeten vragen waarom dat zo is. Ik vind bijvoorbeeld mensen met afgehakte ledenmaten bijzonder onplezierig om te zien, of AIDS-babies, of geweld op televisie. Maar dat komt omdat ik dan getuige ben van het leed dat mijn naasten lijden. Je zou toch denken dat 2 mannen die zoenen daar geen leed aan beleven, dus daar kan mijn weerstand tegen dat beeld niet vandaan komen.
Machiavelli schreef:Ik wel.Smurffie schreef:Optimatus schreef:Twee zoenende mannen vind ik uitermate onplezierig om te zien.
En 2 zoenende vrouwen minder onplezierig?En hoewel dat mischien niet zo consequent is, kan dat zelfs een 'plezierige' aanblik zijn.
Maar dat is mischien meer een hormonale kwestie, dat de vraag of je het één daarom meer afwijst dan het ander.
hm ja preciesmarina87 schreef:Ik vind het net als Gerdien altijd vervelend als twee mensen zoenen waar je bij zit of staat, vooral met Openbaar Vervoer. Gelukkig kun je ook nog uit het raam kijken of de krant lezen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten