Moderator: Moderafo's
gave_meid schreef:@aus,,nou, moet je die rug van pa eens zien dan!helemaal bont en blauw
hij is net weer bij de dokter geweest en die zei dat het alleen z'n spieren waren
(kortom, hij stelt zich ontzettend aan
) hij moet zich goed blijven bewegen, maar hem kennende zal hij nou juist alleen maar zieliger gaan doen en op z'n luie ree..bips blijven zitten
*is benieuwd naar verdere verhalen over de wintersport*
australiafreak schreef:woohoo, ik heb nog twee slowaakse flessen cola in mn kk staan
Optimatus schreef:Hoe is het met die stramme knieën van hem?
...dat je in een weekje wintersport zelfs zonder al te bovenmatige inspanning met gemak 5 kg afvalt...
australiafreak schreef:...dat je in een weekje wintersport zelfs zonder al te bovenmatige inspanning met gemak 5 kg afvalt...
gek....heb ik heel niks van gemerkt
phox schreef:australiafreak schreef:...dat je in een weekje wintersport zelfs zonder al te bovenmatige inspanning met gemak 5 kg afvalt...
ik heb het dan ook over "zonder al te bovenmatige inspanning", niet over "zonder enige inspanning"
essieee schreef:phox schreef:australiafreak schreef:...dat je in een weekje wintersport zelfs zonder al te bovenmatige inspanning met gemak 5 kg afvalt...
ik heb het dan ook over "zonder al te bovenmatige inspanning", niet over "zonder enige inspanning"
Heb jij je ingespannen dan???
essieee schreef:phox schreef:australiafreak schreef:...dat je in een weekje wintersport zelfs zonder al te bovenmatige inspanning met gemak 5 kg afvalt...
phox schreef:matigessieee schreef:phox schreef:australiafreak schreef:...dat je in een weekje wintersport zelfs zonder al te bovenmatige inspanning met gemak 5 kg afvalt...
essieee schreef:phox schreef:matig tot nietessieee schreef:phox schreef:australiafreak schreef:...dat je in een weekje wintersport zelfs zonder al te bovenmatige inspanning met gemak 5 kg afvalt...
australiafreak schreef:essieee schreef:phox schreef:Ik was er nietessieee schreef:phox schreef:australiafreak schreef:...dat je in een weekje wintersport zelfs zonder al te bovenmatige inspanning met gemak 5 kg afvalt...
essieee schreef:australiafreak schreef:essieee schreef:phox schreef:Ik was er niet dus kon me ook onmogelijk inspannenessieee schreef:phox schreef:australiafreak schreef:...dat je in een weekje wintersport zelfs zonder al te bovenmatige inspanning met gemak 5 kg afvalt...
australiafreak schreef:essieee schreef:australiafreak schreef:essieee schreef:phox schreef:Jij was er dus kon me ook onmogelijk ontspannenessieee schreef:phox schreef:australiafreak schreef:...dat je in een weekje wintersport zelfs zonder al te bovenmatige inspanning met gemak 5 kg afvalt...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten