Skoezie schreef:tja nou kijk ... ik had mijn donderbus al uit de kast gepakt maar die kan dus weer terug, jammer jammer jammer![]()
![]()
. ik had zo graag in een sloot gelegen met de vinger aan de trekker, brein op scherp (en mijn antieke donderbus ook).
Het is dit jaar schrikkeljaar, dan zouden de vrouwen moeten vragen, waarom vragen ze mij: casa nova dan niet?
Hoe weet je trouwens dat ik lief ben?
Owja, ik was verliefd (jahaaa) op een meisje (jahaaaa) en zij op mij (idem) maar durfden daar op school niet op uit te doen, ik vind dat zelf heel dom, maarre is dat nu positief of negatief, ik heb er wel van geleerd (jahaaa)
Lieve Skoezie,
tja, wat die donderbus, of bedoel je buks

Dat schrikkeljaar, of je daar nou een punt mee hebt, ik weet het niet, Dr. Rosekapje is niet zo van de tradities op liefdesgebied, dus die doet er sowieso niet aan, tssss, dat zou bv. betekenen dat als ik volgend jaar iemand leuk vind, ik drie jaar moet wachten om het hem te zeggen

Lieve Skoezie, het is positief, dat jullie elkaar leuk vonden en verliefd waren, negatief, dat jullie daar op school geen blijk aan durfden te geven, nu vraag ik me af, of je buiten school daar wel blijk aan gaf....
Ook is het positief dat je ervan geleerd hebt, echt! De volgende keer pak je het daardoor anders aan, geloof me! (jahaaa

Oh en Skoezie, nog 1 vraagje, waar baseer je op dat je casa nova bent

Liefdevolle groet,
Dr. Rosekapje