Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 feb 2004 16:29

Skoezie schreef:tja nou kijk ... ik had mijn donderbus al uit de kast gepakt maar die kan dus weer terug, jammer jammer jammer :cry: :cry: :cry: . ik had zo graag in een sloot gelegen met de vinger aan de trekker, brein op scherp (en mijn antieke donderbus ook).

Het is dit jaar schrikkeljaar, dan zouden de vrouwen moeten vragen, waarom vragen ze mij: casa nova dan niet?

Hoe weet je trouwens dat ik lief ben?

Owja, ik was verliefd (jahaaa) op een meisje (jahaaaa) en zij op mij (idem) maar durfden daar op school niet op uit te doen, ik vind dat zelf heel dom, maarre is dat nu positief of negatief, ik heb er wel van geleerd (jahaaa) :|

Lieve Skoezie,

tja, wat die donderbus, of bedoel je buks :?: betreft, daar mag je van mij rustig mee in de sloot gaan liggen hoor! Dan ga je op ratten, muizen, spinnen ed schieten, geen enkel probleem, maar de vrouwen moet je op die manier met rust laten :mrgreen: Dus, je hoeft hem echt nog niet terug te leggen :lol: , genoeg wild in Twente, of nee, jij woont eigenlijk in Salland he? :mrgreen: :wink:

Dat schrikkeljaar, of je daar nou een punt mee hebt, ik weet het niet, Dr. Rosekapje is niet zo van de tradities op liefdesgebied, dus die doet er sowieso niet aan, tssss, dat zou bv. betekenen dat als ik volgend jaar iemand leuk vind, ik drie jaar moet wachten om het hem te zeggen :shock: :roll: :wink:

:shock: Hoe ik weet dat jij lief bent :shock: Vrouwelijke intuitie heet dat 8) :lol:

Lieve Skoezie, het is positief, dat jullie elkaar leuk vonden en verliefd waren, negatief, dat jullie daar op school geen blijk aan durfden te geven, nu vraag ik me af, of je buiten school daar wel blijk aan gaf....
Ook is het positief dat je ervan geleerd hebt, echt! De volgende keer pak je het daardoor anders aan, geloof me! (jahaaa :wink: )

Oh en Skoezie, nog 1 vraagje, waar baseer je op dat je casa nova bent :roll: :mrgreen: 8) :lol: ik ben zeer benieuwd!

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Vin

Berichtdoor Vin » 25 feb 2004 17:33

Dag dokters,

Ik ga van m'n welverdiende pensioen genieten en hoop dat jullie praktijk nog erg succesvol blijft.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 25 feb 2004 17:37

Vin schreef:Dag dokters,

Ik ga van m'n welverdiende pensioen genieten en hoop dat jullie praktijk nog erg succesvol blijft.

Huh, en wat zijn de redenen voor je plotselinge stop?

Je lijkt me nog niet de pensioengerechtigde leeftijd bereikt te hebben. :mrgreen:

Vin

Berichtdoor Vin » 25 feb 2004 18:10

Markie schreef:

Huh, en wat zijn de redenen voor je plotselinge stop?

Je lijkt me nog niet de pensioengerechtigde leeftijd bereikt te hebben. :mrgreen:

Ik heb al te veel geld aan jullie problemen verdiend en kan dus onbezorgd rentenieren. 8)

Bovendien wil ik wat meer tijd met Poekie doorbrengen. :mrgreen:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 25 feb 2004 18:15

Dan wil ik solliciteren naar de vrijgekomen functie van dr Vin!

Ik wil ook gaan rentenieren over een paar weken :!: :!: :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 feb 2004 18:20

Lieve Dr. Vin (alhoewel ik dat Dr. nu achterwege mag laten)

Ik hoop dat je een fijne tijd tegemoet mag gaan, als je gaat rentenieren en van Poekie gaat genieten, ik gun het je echt wel :) , maar toch zal ik je missen hier...

Ik vind het dan ook echt jammer dat je stopt, maar ik weet ook dat ik je niet kan overhalen om te blijven (....).

Ik zal je missen,

Liefdevolle groet (Dr.) Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 25 feb 2004 18:21

T was kort maar krachtig zullen we maar zeggen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 25 feb 2004 20:00

Markie schreef:/me heeft meelij met cash!

Hij zal t wel erg koud hebben op z'n brommert nu.

Of ligt ie nog tussen de kippen?Niet te hopen dat ie last van astma of bronchitus heeft, of een combinatie van beiden :mrgreen:

nee markie, dat hoesten komt van het roken, dus wees niet bezorgd :mrgreen: :wink:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 feb 2004 20:03

INTERNE WAARSCHUWING :wink: eeuhh MEDEDELING

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aangezien, ik niet langer naar Dr. Columbus zijn gesmeek :wink: kon luisteren (ja, ik weet het in vervolg gewoon betere en stevigere schoenen kopen :mrgreen: ), heb ik besloten, de sleutel van de snoezelkamer maar weer op te zoeken, moet zeggen dat het lang duurde voordat die boven water eeuh de tafel was :mrgreen:
Ik daarna de sleutel in het slot gestoken heb en hem omgedraaid... de deur ging open en Dr. Columbus stond er al pal achter.......

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 25 feb 2004 20:03

Dag Dr.Vin, aangenaam met je gewerkt te hebben, voor mij blijf je Dr. :wink:
Mede door jouw inzet is deze praktijk succesvol geworden :)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 25 feb 2004 20:10

rosekapje schreef:INTERNE WAARSCHUWING :wink: eeuhh MEDEDELING

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Aangezien, ik niet langer naar Dr. Columbus zijn gesmeek :wink: kon luisteren (ja, ik weet het in vervolg gewoon betere en stevigere schoenen kopen :mrgreen: ), heb ik besloten, de sleutel van de snoezelkamer maar weer op te zoeken, moet zeggen dat het lang duurde voordat die boven water eeuh de tafel was :mrgreen:
Ik daarna de sleutel in het slot gestoken heb en hem omgedraaid... de deur ging open en Dr. Columbus stond er al pal achter.......

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heel relaxed sta ik achter die deur, die deur gaat nu aarzelend open en ik zie Dr.Rosekapje staan, snikkend van spijt dat ze mij opgesloten hebt.
Dus geef ik haar een flinke hug, en vertel haar dat die paar uur in de snoezel kamer mij goed gedaan hebben.

heel ontspannen loop ik naar mijn praktijk en neuriet zacht 'alle mensen zijn lief, alle mensen zijn zacht, lala, als je dat maar van hen verwacht lala tadadadadie'
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 25 feb 2004 20:14

Het volgende probleem bereikte ons via drlove@refoweb.nl en vraagt toch om enige aandacht.

Beste Dr.Love,

Vroeger in de zesde klas, groep 8 heet dat tegenwoordig, deed ik mee met de ‘sterkste van de klas wedstrijd’ en bleef als enige jongen over. Dat was fun! Cool! Maar toen kwam het, nu moest ik het opnemen tegen de sterkste meid! Dat word een makkie, dacht ik. Maar toen de wedstrijd tussen ons begon, we moesten touwtrekken, heb ik alle hoeken van de gymzaal gezien. Ze slingerde me door de hele zaal heen, en ik mocht niet loslaten want dan was ik bij voorbaat al de verliezer. Het hele voorval was ik na een jaar of 10 vergeten, en ik kon mijn dagelijkse leven weer oppakken, als ik een touw zag, dan groette ik dat touw, als ik een gymzaal zag, stak in mijn vinger op, hallo gymzaal was het dan.
Maar nu! Er komt een reünie en het leek de organisator leuk om weer eens te kijken wie de sterkste was, nu 15 jaar later. Één keer raden wie de reünie georganiseerd hebt!
Juist,en de tijd heeft niet stilgestaan, ze is nu zelfs een kop groter als ik! En die grijns!

Ik heb dit met mijn vriendin doorgenomen, dit probleem, en die vind dat ik moet winnen van haar, anders ben ik geen echte vent, volgens mijn vriendin dan.

Hoe kan ik winnen van die oud-klasgenote dit keer? En ik verlies, dat gebeurt zeker, hoe verkoop ik dat aan mijn vriendin?

Wie heeft een antwoord?
Bedankt alvast,
Groeten Bert

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 25 feb 2004 20:19

Markie schreef:Dan wil ik solliciteren naar de vrijgekomen functie van dr Vin!

Ik wil ook gaan rentenieren over een paar weken :!: :!: :mrgreen:

Ha Markie,
Het is ons niet om het geld te doen :mrgreen: al komt het misschien wel eens zo over :lol:

In de snoezelkamer kon ik eens goed nadenken over de nieuwe situatie, ik voel me nu wel op mijn plaats tussen de 2 mooiste Dr.Love's in 8)
Voorlopig komt er even geen nieuwe (mannelijke Dr.)bij, en mochten de dames Dr. het er niet mee eens zijn, lijkt me niet waarschijnlijk, ik heb als (mede)oprichter nog altijd de beslissende stem :D

(sorry Dr.Bloempie en Dr.Rosekapje, het staat nu eenmaal in de statuten!)

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 25 feb 2004 20:39

Haha, mij is het ook niet om het geld te doen hoor, al kwam het ook wel zo over misschien :oops:

Alleen dat rentenieren zie ik ook wel zitten eigenlijk. :mrgreen:

Enne, als het werk jullie echt boven het hoofd dreigt te groeien kan ik misschien wel invallen een keer ofzo.

Alleen heb je kans dat de patientengroep nog groter wordt ben ik bang voor :mrgreen: :wink:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 feb 2004 23:42

columbus schreef:In de snoezelkamer kon ik eens goed nadenken over de nieuwe situatie, ik voel me nu wel op mijn plaats tussen de 2 mooiste Dr.Love's in 8)

:lol: Er zijn maar twee andere Dr. Love's! :lol:

Voorlopig komt er even geen nieuwe (mannelijke Dr.)bij, en mochten de dames Dr. het er niet mee eens zijn, lijkt me niet waarschijnlijk, ik heb als (mede)oprichter nog altijd de beslissende stem :D
(sorry Dr.Bloempie en Dr.Rosekapje, het staat nu eenmaal in de statuten!)

Geeft niks hé dr. Rosekapje? Als dr. Columbus vervelend wordt, dan stoppen we hem gewoon in de snoezelruimte. :mrgreen:
(Maar laten we maar doen alsof hij de beslissingen neemt, want mannen zijn nogal gevoelig met dit soort zaken als ze merken dat er een vrouw, of zelfs twee!, boven ze staat :wink: )
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Terug naar “Archief”