Moderator: Moderafo's
ineke-kitty schreef:Mij hoef je dus niet te geloven hoor, maar de Bijbel is duidelijk daarover.
ineke-kitty schreef:faramir
Ik geef geen antwoord op jouw vraag, omdat ik mijzelf niet ga verlagen als zou ik de Bijbel bij "het grof vuil" doen.
MIJN Bijbel profeteert over een komend antichristelijk wereldrijk, of jij dat nu "dolletjes" vindt of niet.
Faramir schreef:Dolletjes. En als nu blijkt dat het kalifaat binnenkort al verslagen wordt. Kan de bijbel dan bij het grof vuil of jouw interpretatie van de bijbel?
ineke-kitty schreef:
Openbaring 13:1
En ik zag uit de zee een beest opkomen, hebbende zeven hoofden en tien hoornen; en op zijn hoornen waren tien koninklijke hoeden, en op zijn hoofden was een naam van gods lastering.
De zeven hoofden en de zeven koninklijke hoeden zijn een uitbeelding van de achtereenvolgende wereldrijken. De tien hoornen zijn een uitbeelding van het laatste wereldrijk dat gevormd wordt door tien [ Arabische] staten, die zich aaneengesloten hebben tot EEN geheel.
Mij hoef je dus niet te geloven hoor, maar de Bijbel is duidelijk daarover.
ineke-kitty schreef:rotterdam
Kortom: het beest uit de zee had zeven hoofden, en zijn dus een beeld van de zeven wereldrijken:
1. Het Egyptische Rijk
2. Het Assyrische Rijk
3. Het Babylonische Rijk
4. Het Medo-Perzische Rijk
5. Het Griekse Rijk
6. Het Romeinse Rijk
7. Het laatste komende wereldrijk [ de tien statenbond].
Ik heb al eerder aangetoond met Psalm 83:3-9, 13 en 18,19 welke volkeren Israel zullen aanvallen en willen vernietigen en dat zijn zonder uitzondering allemaal Islamitische volkeren.
Het moge ook duidelijk zijn dat de 6 opgenoemde rijken verleden tijd zijn, en dat het laatste wereldrijk op het punt staat te beginnen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten