En zal dan gelijk maar even een foto spammen van onze prachtige meid
Het lijkt alsof ze ruim 8pond is volgens mij, maar dat is bedrog

Foto verwijderd
Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:Dank voor de aanvulling...![]()
Overigens, ik zou het niet anders willen hebben hoor. Ik past eens op een lief, zoet kindje toen M op psz zat en dacht echt: wat saai
AikonGirl schreef:Dippie, wat lief!
JPC, gefeliciteerd! Ben ook benieuwd naar de taart.
Haai, ben benieuwd hoe je zoon het wennen vond op school....?
LauraC schreef:Dank voor de aanvulling...![]()
Overigens, ik zou het niet anders willen hebben hoor. Ik past eens op een lief, zoet kindje toen M op psz zat en dacht echt: wat saai
AikonGirl schreef:
Hoe laat gaan jullie schoolgaande kinders naar bed?
Galateia schreef:Wij gaan maar eens op zoek naar een leuke dansschool, waar ook allemaal jongens zijn. Ons kind is een wandelende hiphopper / streetdancer. Maakt niet uit welke muziek, welk ritme, alles gaat dan bewegen. Als we een winkel instappen en er staat harde muziek op, dan gaat hij al. Die schouders kunnen gewoon in een ander ritme bewegen dan zijn heupen, die weer in een ander ritme kunnen bewegen dan zijn voeten. Alsof hij alles afzonderlijk beheerst. En het klopt wel allemaal. Zijn juf zegt het ook: wat een beweging. Hij wil niets anders dan dansen, dansen, dansen. Dan gaan we maar eens kijken, of er iets is van streetdance voor kids, ofzo. Cool
quote="Galateia"Jazeker, mijn kind wordt christelijk opgevoed. En dansen past daar prima bij! Supergaaf. En doet ook wel recht aan zijn Afrikaanse ritme-genen. En toevallig heeft hij een mama die vroeger veel heeft gedanst en - nu ga ik je nog meer shockeren - zo af en toe nog even een zaterdagavond flink gaat dansen. Maar wij zijn geen reformatorische christenen. Wij dansen zelfs in de kerk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten