Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor Dippie » 16 dec 2011 12:08

Zo, ik kom me hier ook maar eens melden :)
En zal dan gelijk maar even een foto spammen van onze prachtige meid

Het lijkt alsof ze ruim 8pond is volgens mij, maar dat is bedrog :P Ze was net 3180gr en 47cm :)

Foto verwijderd
Laatst gewijzigd door Dippie op 24 jan 2012 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 16 dec 2011 12:23

Wat lief Dippie! en wat een ukkie, misschien maar goed dat je dan overtijd was

Evelien, Frederiek sliep toen ze zo oud was van 18.00 tot 09.00 Gewoon van genieten :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 16 dec 2011 12:28

Wat lief, Dippie! Ze ziet er inderdaad mollig uit.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 16 dec 2011 12:30

LauraC schreef:Dank voor de aanvulling... :mrgreen:
Overigens, ik zou het niet anders willen hebben hoor. Ik past eens op een lief, zoet kindje toen M op psz zat en dacht echt: wat saai 8-[

maar het geldt ook weer niet voor alle m's :mrgreen: de oudsten waren totaal niet zo..

wat lief dippie!

evelien heerlijk geniet er van! ik wilde dat dat hier al zo was haha

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 16 dec 2011 12:51

@dippie: Wat een liefje!

@MissF: Heel herkenbaar hoor; onze oudste heb ik zo ongeveer groot gekeken, bij de jongste vind ik het allemaal veeeel te hard gaan!

We hebben maar 1 zoon van wie de naam met een M begint, maar alle vier de jongens zijn doerakken en onze dames kunnen er ook wat van :wink: ... Maar net wat Laura zegt: een kind wat altijd zoet is, lijkt me maar saai :mrgreen:.

@jpc: Gefeliciteerd met de tweede verjaardag van je dochter zon10 ! 'k Ben benieuwd of en zo ja, welke prachtige taart je voor haar gemaakt hebt ...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 16 dec 2011 13:16

Dippie, wat lief!

JPC, gefeliciteerd! Ben ook benieuwd naar de taart. :)

Haai, ben benieuwd hoe je zoon het wennen vond op school....?

Volgende week mag Ilona een ochtendje wennen. :D
Wordt ook wennen voor mij zeg. Moet over een maandje elke ochtend om 08.45 bij school zijn.
Vanmorgen werd Ilona pas om die tijd wakker. En dat terwijl ze om 19u in bed ligt.

Hoe laat gaan jullie schoolgaande kinders naar bed?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 16 dec 2011 13:42

AikonGirl schreef:Dippie, wat lief!

JPC, gefeliciteerd! Ben ook benieuwd naar de taart. :)

Haai, ben benieuwd hoe je zoon het wennen vond op school....?

Leuk AG, ook al wennen. Ben wel een beetje 'jaloers' hoor, op al die schoolgaande kids... 8-[ M gaat overigens tussen 18.45 en 19.00 naar bed en staat dan tussen 6.15 en 7.15 op. Al hoor ik wel heel veel dat kindjes die naar school gaan gewoon enorm moe zijn de eerste paar maanden.
Hebben we het over ongelukjes, kreeg ik vanochtend bijna een telefoontje van de psz. Michael zat op zijn knieen en was voorover gevallen, trok wit weg en begon te kokhalzen. Net toen ze wilden bellen stond hij op en zei: Nu ga ik weer lekker spelen. Daarna was er niets meer met 'm aan de hand. Toch maar even in de gaten houden vandaag ;)

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 16 dec 2011 13:56

oei laura, zou je voorgevoel dan toch nog uitkomen? :mrgreen:
hopelijk heeft hij er verder geen last van!

gefeliciteerd jpc!

aaaaaah, wat een schatje dippie!

heerlijk evelien! kun je zelf ook lekker bijtanken..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 16 dec 2011 14:16

LauraC schreef:Dank voor de aanvulling... :mrgreen:
Overigens, ik zou het niet anders willen hebben hoor. Ik past eens op een lief, zoet kindje toen M op psz zat en dacht echt: wat saai 8-[

Haha, dat vind ik dus ook :D Mijn meiden zijn nogal, ehh, rap met de mond zeg maar, ze kletsen echt met iedereen, ze zingen en ze dansen de hele dag door. Als ik dan een keer ergens ben waar de kinderen geen boe of bah zeggen dan vind ik het ook al direct erg saai! Ookal vind ik dat geklets met iedereen wel eens irritant (ze vertellen gerust tegen de dames achter de kassa dat papa vanmorgen boos was omdat de pasta op was :roll: ) dan heb ik dat toch maar liever dan kinderen die niks zeggen en doen... Ach ja, onze eigen kinderen zijn toch nog altijd het liefste, hè!! 8)

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 16 dec 2011 14:20

AikonGirl schreef:
Hoe laat gaan jullie schoolgaande kinders naar bed?

Onze jongste gaat sinds november naar school en is zó moe dat ze soms direct uit school al vraagt of ze naar bed mag... :shock: Ze gaat elke dag zo rond zes uur / kwart over zes naar boven. Nog even (voor)lezen op bed en dan uiterlijk half zeven / kwart voor zeven gaat de lamp uit. Tussen zeven en acht de volgende dag is ze dan weer wakker. Maar dan hoor je haar echt niet, ze blijft zo tot half negen lekker dommelen in d'r bed.

De oudste zit nu in groep vier, die gaat direct met de jongste mee naar boven maar die mag dan op haar kamer even lekker lezen. Zij heeft die rust vlak voordat ze naar bed gaat echt nodig. Zij leest dan tot kwart over zeven / half acht of ze luistert naar muziek. Dan is het lekker rustig in haar hoofd en kan ze makkelijker slapen. Zij slaapt dan ook tot zeven of acht uur.

Voor ons is dat echt lekker: om kwart voor zeven is het vaak al lekker stil in huis, heerlijk, die lange avonden!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 16 dec 2011 14:59

@Dippie Wat een schatje! Ben je zelf al een beetje opgeknapt? En kunnen jullie een beetje aan je nachtrust toekomen?

Leuk al die verhalen van jullie kindjes!

Nina is morgen al weer 7 maanden oud gaat echt vlug maar het is echt heel erg GENIETEN!!! Zelf heb ik nog steeds last van mijn bekken (dit is pas na de bevalling begonnen) zou ik daar nog vanaf komen? Of zou ik er eens naar moeten laten kijken?

Eindelijk een leuke winterjas voor Nina gevonden! Afgeprijsd voor 9 euro :mrgreen: Maatje 80 en alleen de armen zijn te lang voor de rest zit hij precies goed :shock:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 16 dec 2011 16:30

Wij gaan maar eens op zoek naar een leuke dansschool, waar ook allemaal jongens zijn. Ons kind is een wandelende hiphopper / streetdancer. Maakt niet uit welke muziek, welk ritme, alles gaat dan bewegen. Als we een winkel instappen en er staat harde muziek op, dan gaat hij al. Die schouders kunnen gewoon in een ander ritme bewegen dan zijn heupen, die weer in een ander ritme kunnen bewegen dan zijn voeten. Alsof hij alles afzonderlijk beheerst. En het klopt wel allemaal. Zijn juf zegt het ook: wat een beweging. Hij wil niets anders dan dansen, dansen, dansen. Dan gaan we maar eens kijken, of er iets is van streetdance voor kids, ofzo. Cool 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 16 dec 2011 17:18

Galateia schreef:Wij gaan maar eens op zoek naar een leuke dansschool, waar ook allemaal jongens zijn. Ons kind is een wandelende hiphopper / streetdancer. Maakt niet uit welke muziek, welk ritme, alles gaat dan bewegen. Als we een winkel instappen en er staat harde muziek op, dan gaat hij al. Die schouders kunnen gewoon in een ander ritme bewegen dan zijn heupen, die weer in een ander ritme kunnen bewegen dan zijn voeten. Alsof hij alles afzonderlijk beheerst. En het klopt wel allemaal. Zijn juf zegt het ook: wat een beweging. Hij wil niets anders dan dansen, dansen, dansen. Dan gaan we maar eens kijken, of er iets is van streetdance voor kids, ofzo. Cool 8)

Mag ik je wat vragen ? Geef jij je kind een christelijke opvoeding ? Zo ja, vind jij daar dan streetdance in passen ?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 16 dec 2011 17:42

Jazeker, mijn kind wordt christelijk opgevoed. En dansen past daar prima bij! Supergaaf. En doet ook wel recht aan zijn Afrikaanse ritme-genen. En toevallig heeft hij een mama die vroeger veel heeft gedanst en - nu ga ik je nog meer shockeren - zo af en toe nog even een zaterdagavond flink gaat dansen. Maar wij zijn geen reformatorische christenen. Wij dansen zelfs in de kerk :mrgreen:

Wedervraag: waarom vind jij dat dan niet in een christelijke opvoeding passen?
Laatst gewijzigd door Galateia op 16 dec 2011 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

schaapje
Generaal
Generaal

Berichtdoor schaapje » 16 dec 2011 17:49

quote="Galateia"Jazeker, mijn kind wordt christelijk opgevoed. En dansen past daar prima bij! Supergaaf. En doet ook wel recht aan zijn Afrikaanse ritme-genen. En toevallig heeft hij een mama die vroeger veel heeft gedanst en - nu ga ik je nog meer shockeren - zo af en toe nog even een zaterdagavond flink gaat dansen. Maar wij zijn geen reformatorische christenen. Wij dansen zelfs in de kerk :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: In een reidans net als David, Galateia ?
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

Terug naar “Archief”