Jannoek, fijn dat alles goed is! 12 foto's, wauw gaaf hoor!
Liefie, ik ben nu ongeveer 3 kilo aangekomen. of 4? ik weet t niet meer eigenlijk, ben vergeten wat het de laatste keer was. Ik kan me voorstellen dat het voor jou wel apart is, na dat afvallen. De VK weegt hier trouwens niet.
Snoepen heb ik nu echt veel te veel zin in. Heb ook nog eens twee lekker gevulde kerstpakketten gekregen dus tis maar lastig...
Schipje, ik had de eerste weken (zelfs voor ik wist dat ik zwanger was) hele rare dromen, dat was ook een van de redenen voor mij om te denken dat ik zwanger was. Nu niet meer gelukkig

. Ik droom nog steeds wel wat levendiger dan normaal en kan me meer herinneren, maar neit meer zo bizar als heel in het begin.
Bumba, dat van die zeep schijnt inderdaad waar te zijn. Ik heb het gelukkig nog niet hoeven uitproberen!
MissF, makkelijke weken, daar heb ik ook op gehoopt. Maar nu in het tweede trimester (wat toch het makkelijkst zou moeten zijn) vind ik het wel tegen vallen hoor. Ik ben nog steeds veel moe en een middagslaapje lukt gewoon niet altijd (dochter slaapt kort en ik wil van alles).