rosekapje schreef:Hoe voelt je vrouw zich, niet meer zo misselijk?
Ze voelt zich gelukkig een stuk beter, is niet meer misselijk en kan dus ook zelf weer koken. Verder had ze wel veel last van haar bekken, maar het was geen bekkeninstabiliteit, maar iets met spieren, daarvoor loopt ze nu bij een fysio.
kirsten schreef:Gelukkig zeg!
Wat ik me af vraag is: Ervaar jij de zwangerschap anders dan je vrouw? Ja ik weet het, natuurlijk is het anders. Maar vaak hoor je dat het papa gevoel bij mannen later komt dan bij vrouwen. Snap je wat ik bedoel?
Ja, ik snap wel wat je bedoelt. Het is wel anders denk ik. Met mijn verstand weet ik dat ik vader wordt, maar echt voelen doe je het natuurlijk niet, dus daarin is het anders. Ik heb ook vrij snel nadat we wisten dat we in verwachting waren ook al een moment dat ik voor de spiegel stond en ineens besefte dat ik vader wordt. Dat is wel een bizar moment.
MissF schreef: Fijn Tijn, toch wel een opluchting, of niet, om te horen dat het voorzover ze kunnen zien allemaal goed is?
Voor mij was het geen opluchting maar een bevestiging, omdat ik er vertrouwen in heb dat God ons een gezond kindje zou geven. Ik kreeg deze vraag ook al een paar keer op mn werk en dan kijken mensen heel raar op als ik dit zeg.
Liefje en Juultje77 bedankt voor jullie reacties!