Of moet zoiets elke week?
Er moet helemaal niets!

Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Je hebt het nu toch gedaan. Dan moet je het dus weer doen als ze grijs zijn. Lijkt me logisch.
MissF schreef:Nou...ik doe ook niet pas de kamer als de hele vloer onder de rotzooi ligt of als alles grijs ziet van het stof
MissF schreef:Zo, ik heb de voegen in de badkamer even gedaan. Die dingen werden steeds zwarter.
Of moet zoiets elke week?![]()
Ik doe wel elke week alle tegeltjes, maar niet elke week met een harde borstel de voegen. Maar het knapt er wel van opNu zie ik weer dat de voegen echt wit waren ipv grijs
kwebbel schreef:Zo ik heb EINDELIJK weer eens uit kunnen slapen.. Twee weken lang gewerkt en maar 2 dagen vrij gehad... Ik heb vandaag al gestofd, gestofzuigd, de badkamer grote beurt gehad (tegels moeten nog), toilet en kranen geboend, gestreken.
Alleen nog overal stofzuigen, badkamervloer dweilen en afwassen
kwebbel schreef:Zo ik heb EINDELIJK weer eens uit kunnen slapen.. Twee weken lang gewerkt en maar 2 dagen vrij gehad... Ik heb vandaag al gestofd, gestofzuigd, de badkamer grote beurt gehad (tegels moeten nog), toilet en kranen geboend, gestreken.
Alleen nog overal stofzuigen, badkamervloer dweilen en afwassen
Nobel streven. Goed beginnen wil soms nog wel, maar goed volhouden is*Annette* schreef:En dan woon ik nog thuis..... m'n eigen huisie zal dr 'later' blinkend schoon uitzien
pol schreef:Hoe krijg ik zweetlucht uit strakke shirts. Na de wasbeurt blijf het nog stinken. Bah!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten