Sex voor het huwelijk?? Mag dat??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

joepie

Berichtdoor joepie » 17 jan 2005 20:57

Ik ben het ook wel met je eens hoor raido. Ik denk dat ook vrouwen zich seksistisch gedragen. Er is een reclame op tv van cola en daar verlekkeren vrouwen zich aan een mooie jongen.
Dus het is onzin om het toe te schrijven aan alleen mannen.
Maar ik dacht niet dat dat hier bedoeld werd.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 18 jan 2005 10:16

Hum, ik proef altijd enige generalisering dat mannen seksueler aangelegd zijn etcetra.. onzin van de bovenste plank.

Stel dat ik met Aragorn op een terasje zou zitten met een aantal refowebbers en wij gaan daar allemaal meiden zitten keuren, op achterwerk etcetra, dan wordt er grof schande van ons gesproken. Maar stel dat twee meiden er zitten en jongens keuren op hun breedheid geen wolkje aan de lucht :roll: juist ja..

Of stel dat ik hand in hand met Aragorn ging lopen, of pink in pink, wedden dat wij direct homoseksueel zouden zijn, en als een meid dat doet... och..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

joepie

Berichtdoor joepie » 18 jan 2005 10:48

Raido schreef:Hum, ik proef altijd enige generalisering dat mannen seksueler aangelegd zijn etcetra.. onzin van de bovenste plank.

Stel dat ik met Aragorn op een terasje zou zitten met een aantal refowebbers en wij gaan daar allemaal meiden zitten keuren, op achterwerk etcetra, dan wordt er grof schande van ons gesproken. Maar stel dat twee meiden er zitten en jongens keuren op hun breedheid geen wolkje aan de lucht :roll: juist ja..

Of stel dat ik hand in hand met Aragorn ging lopen, of pink in pink, wedden dat wij direct homoseksueel zouden zijn, en als een meid dat doet... och..

Ja je bent echt wel erg ziiiiiiiiiiielig! ;-)
En als jij hand in hand met aragorn wil lopen dan zal ik niet denken dat je homofiel bent. Goed zo?? :mrgreen:

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 18 jan 2005 11:03

:) BEST :) maar wee ik als ik eens generaliseer.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 18 jan 2005 11:35

toch heeft hij gelijk, meestal is het ook zo dat de meisjes daar eerder op letten dan jongens, tegenwoordig wordt je bijna overal op aangekeken, je brengt een keer 's avonds een miesje naar huis, en direct is het: heb je verkering, goh wat leuk, terwijl je allen maar een meisje naar huis hebt gebracht, en dat zijn meestal meisjes die me dat vragen.
Vraag me toch af wie er eerder seksueel is ingesteld.
What a wonderfull girl!!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 18 jan 2005 11:44

Meiden zien echt overal wat in... seksuele adepten van de bovenste plank.. Wie dweepen er altijd met verkering in klas1 van de mavo.. de meiden.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 18 jan 2005 12:21

mmm, je mag geen namen he? :mrgreen:
What a wonderfull girl!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 18 jan 2005 12:25

Raido schreef:Hum, ik proef altijd enige generalisering dat mannen seksueler aangelegd zijn etcetra.. onzin van de bovenste plank.

Hehe. :) Whatever... 8)

En als je vervolgens de schoonheid van mannen in gaat zien behoor je al snel weer tot het 'verdachte' hoekje der homofielen.. tiz ook altijd wat he. :? :P

joepie

Berichtdoor joepie » 18 jan 2005 12:31

Zelden wat goeds ;-)

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 18 jan 2005 13:07

vrouwen... je kunt er niet mee en je kunt er niet zonder

Lana
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lana » 18 jan 2005 13:18

Raido schreef:vrouwen... je kunt er niet mee en je kunt er niet zonder

alles went, behalve een vent... :roll: :P
Word niet overwonnen door het kwade, maar overwin het kwade door het goede.
(Rom. 12:21)

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 18 jan 2005 15:53

ja zo blijf je bezig, waarschijnlijk is het een "probleem" waar je niet uitkomt, en toch bij de meesten draait het wel weer bij
What a wonderfull girl!!

Christa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Christa » 18 jan 2005 16:16

wat heeft dit met seks voor het huwelijk te maken? Kom op mensen, probeer nou eens ON TOPIC te blijven.

terug naar het onderwerp dus...

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 18 jan 2005 16:33

Doe je doppen dan eens open, of reageer zelf in houdelijk, ondertussen is het onderwerp al zo afgezaagd dat we het over de aanleiding tot seks hebben...

joris

Berichtdoor joris » 18 jan 2005 16:40

de aanleiding tot seks?

Waarom moet je ook over dit onderwerp praten eigenlijk? Ik bedfoel, je meot gewoon een standpunt innemen wat je zelf oke vindt. MIjn bbijbel zegt dat ik geen sex moet hebben voordat ik één ben met mijn vrouwtje.

Hoe ik dat voor elkaar ga krijgen weet ik niet, maar tot nu toe lukt het.

Terug naar “Archief”