schaapje schreef:Oke, maar ga dan mij niet vertellen waar ik wel naar moet kijken en z.g. veel wijzer zal worden door mijn oren te laten hangen naar de door jouw genoemde linken.
Je moet van mij helemaal niets.
En waarom moet ik jouw geloven als je beweerd dat anderen liegen en jij de alwetende waarheid in pacht hebt.
Ben jij ook een wetenschapper? Heb jij enige titels wat dat betreft? Jij neemt ook over op wiki wat anderen z.g. ontdekt hebben, of heb je mee gedaan aan al die onderzoeken!
Je hoeft mij niet te geloven hoor, neem gerust zelf de moeite eens een boek te lezen. Onderzoek alles en behoud het goede, was het toch? O, o, nu gebruik ik alweer een Bijbeltekst. Ga je me dat nu weer verwijten?
Ik beweer alleen dat anderen liegen als dat gewoon
aantoonbaar zo is. En dan toon ik dat ook aan. Als dat niet genoeg is voor jou, dan blijf je je toch lekker in de leugens van creationisten wentelen. Ik hoef me daar later niet voor te verantwoorden.
Het komt wel heel raar over, vind je zelf ook niet, als jij steeds maar weer komt met de wetenschappers die in de schepping geloven liegen allemaal, en de wetenschappers die beweren dat alles uit het niets is ontstaan of uit een één of andere oersoep die spreken altijd de waarheid.
Nee, want zo is de situatie nu eenmaal. En allemaal, ik zeg nergens allemaal. Er zijn zeker wel wetenschappers die geloven in de schepping (Todd Wood, echt, lees zijn blog!) en ik zou niet durven hem te betichten van leugens. Hij is oprecht. Hij heeft het mis, dat geloof ik dan weer wel, maar hij is er niet op uit anderen te bedriegen om ze een paar euro uit de zak te kloppen voor een DVDtje.