Moderator: Moderafo's
cornelia77 schreef:Aan de deur ga ik dat echt nooit doen. Als ik over zou willen stappen, zou ik dat toch liever zelf op mijn gemak uitzoeken. Die mensen aan de deur zijn meestal erg irritant. En volgens mij weten ze er ook niet heel veel van.
cornelia77 schreef:Aan de deur ga ik dat echt nooit doen. Als ik over zou willen stappen, zou ik dat toch liever zelf op mijn gemak uitzoeken. Die mensen aan de deur zijn meestal erg irritant. En volgens mij weten ze er ook niet heel veel van.
Evelien schreef:Hier stonden ze gisteren aan de deur van Oxxio. Men o men wat zijn sommige mensen toch brutaal.
Bumba schreef:Nooit gedacht dat ik eens over zou stappen van energieleverancier, maar uiteindelijk toch gedaan! Scheelt me 280 euro per jaar!!! Het had nog meer gekund, maar ik heb niet zo'n goed gevoel bij Budgetenergie of andere minder bekende leverancier. Nu zit ik het komende jaar bij Essent.
Lalage schreef:Ik blijf bij Greenchoice, vanwege het milieu-aspect. Ze schijnen trouwens ook de goedkoopste te zijn.
Als je wil besparen kan je beter eens kritisch kijken naar je stroomgebruik en bijvoorbeeld stekkerdozen met knoppen gebruiken, zodat je geen apparaten continu op stand-by hebt staan.
trijntjejohanna schreef:hoe weet je dat van te voren dan precies wat je bespaart?
Evelien schreef:Hoe weet je nou dat ze de goedkoopste zijn?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten