rai schreef:hetty schreef:Ik denk dat je liever niet weet wat voor leugens creasites verkondigen en daarom ga je feitelijke informatie negeren.
Dat is je gewoonte.
Er zijn mensen wie dagelijks 24 uur achter hun computer vast geplakt zitten. Ik daarin tegen heb geen tijd voor te discusseren.
Ik heb gewoon een baan, een huis,kinderen en een hond en ik zit zeker geen 24 uur achter de computer.
rai schreef:Soms dan reageer ik wat, en heb dan geen tijd om er vele dagen op te reageren. Ik heb dat trouwens wel vaker vertelt.
Tja. je weet dat je reactie's krijgt op zo'n bericht, dit is namelijk een discussieforum. dus misschien kun je dat beter van te voren bedenken.
rai schreef: Ik reageer dan eigenlijk uit gewoonte, ik zag die Minister daar staan met zijn schedeltje en ik vond het triest dat die man daar word voor gebruikt.
Je hoeft met Plasterk geen meelij te hebben hoor. Die heeft er net iets meer verstand van dan jij en ik bij elkaar. Ik vond overigens nog een berichtje van het WPZ. (werkgroep pleistocene zoogdieren)
een interessante vondst.
http://www.pleistocenemammals.com/new/?p=1300
Persoonlijk vind ik het eerder zielig dat sommige mensen menen dat ze allerlei uitvluchten en leugens moeten verzinnen om gewone feiten te ontkennen.
Stel. Over 10.000 jaar bestaan er geen auto's meer. Maar archeologen graven wel steeds auto's op. Dan weer es vinden ze een compleet exemplaar, dan weer es een halve en dan weer es een stukje, bijvoorbeeld een bumper. En dat op een plek waar nog nooit eerder een stukje auto was gevonden.
Dat die bumper, (of bijv. een nummerbord, of een achterlicht) was gevonden werd vermeld in de nieuwsberichten: het was opzienbarend nieuws.
Dan zit er zo'n rai naar het nieuws te staren en zegt: Het is toch te zielig voor woorden dat ze aan zo'n klein stukje staal kunnen zien waar het vandaan komt. Het is te zielig dat ze dat reconstrueren.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)