Zwanger deel 4

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 sep 2008 12:22

Oke dan, een klein stukje van de kamer:

AfbeeldingAfbeelding

Het zwart in het behang is dus ook de kleur die de vloer wordt, het donkere geel is de kleur van de (nep) soort vitrage en het hemeltje. En in de linkerbovenhoek zie je een stukje van het behang op de dakkapel, maar ik denk dat ik dat gewoon wit laat ipv ook grijs te schilderen. Is toch wel lekker licht.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 27 sep 2008 12:33

Sorry, vind het persoonlijk niet mooi, maar ieder zo zn smaak ;-)

Hoest verder met je?
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 sep 2008 12:49

Dippie schreef:Sorry, vind het persoonlijk niet mooi, maar ieder zo zn smaak ;-)

Hoest verder met je?

Haha, dat hoeft idd ook niet ;) Mijn man zei zelf ook: mij maakt het allemaal niet uit, de baby heeft het niet door, dus als jij het maar geweldig vindt. En dat vind ik ook ;) En nu het erop zit hij dus ook.
Verder gaat het best met me. Ik doe gewoon alles, en dat is soms niet handig. Allemaal boze mensen als ik gewoon op een stoel sta om te schilderen of behangen, en als ik bijna de trap op mijn werk af rol. Tja, ik kan toch niet alleen maar blijven zitten? :D
Maar mijn lijf werkt niet altijd helemaal meer mee, da's een beetje jammer. Maar nog 9 weken werken, dan heb ik verlof :D

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 sep 2008 13:48

Ik vind het er leuk uitzien maar ik dacht eigenlijk dat je retro behang zou doen?
Maar zelf zou ik er ook niet voor kiezen maar wordt erg netjes zo!

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 27 sep 2008 14:03

MissF schreef:Oke dan, een klein stukje van de kamer:

AfbeeldingAfbeelding

Het zwart in het behang is dus ook de kleur die de vloer wordt, het donkere geel is de kleur van de (nep) soort vitrage en het hemeltje. En in de linkerbovenhoek zie je een stukje van het behang op de dakkapel, maar ik denk dat ik dat gewoon wit laat ipv ook grijs te schilderen. Is toch wel lekker licht.

Ha,ha, wij hebben dat behang ook alleen n andere kleur (lichtblauw-wit-oranje-rood) waarschijnlijk laten we ook zo het zitten als er een baby komt. Leuk behangetje dus... gewaagd kleurtje!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 sep 2008 14:04

Was ook de bedoeling, maar is onvindbaar. Sowieso geel/grijs/wit behang is bijna onvindbaar. En ik ben zo strontje eigenwijs, dat ik het pers‚ wil. En toen werd het dit :)
Mijn moeder wil het nooit meer behangen, want het was vreselijk zei ze, zo op patroon. ;)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 27 sep 2008 14:32

MissF schreef:Was ook de bedoeling, maar is onvindbaar. Sowieso geel/grijs/wit behang is bijna onvindbaar. En ik ben zo strontje eigenwijs, dat ik het pers‚ wil. En toen werd het dit :)
Mijn moeder wil het nooit meer behangen, want het was vreselijk zei ze, zo op patroon. ;)

haha dit valt nog wel mee wij hebben van dat barok behang dat is helemaal erg!!!
maar zo heb ik wel gelijk goed leren behangen.

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 27 sep 2008 15:31

Erg leuk missF!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 sep 2008 16:15

liefie schreef:
MissF schreef:Was ook de bedoeling, maar is onvindbaar. Sowieso geel/grijs/wit behang is bijna onvindbaar. En ik ben zo strontje eigenwijs, dat ik het pers‚ wil. En toen werd het dit :)

haha dit valt nog wel mee wij hebben van dat barok behang dat is helemaal erg!!!
maar zo heb ik wel gelijk goed leren behangen.
Wauw, heb je dat zelf gedaan? Wat knap! Ik ben blij dat mijn moeder wilde komen. Maar die kan het sowieso wel heel goed, ik ben wel eens thuis gekomen uit school dat er 's ochtends nog zilverkleur behang in de gang zat (gang van iets van 5 meter ofzo), en 's middags zat er opeens barok zwart/wit op. Zo snel deed ze dat. Ik begin er maar niet aan ;)
Alleen de vloerbedekking leggen, dat kan mijn vader wel, maar die is niet supernetjes, en mijn man heeft zo weinig tijd, dus dat laten we nu maar leggen (gratis gelegd, tja, daar gaan we het niet zelf voor doen :D )
Ik schilder wel, dat is het enige, verder vind ik het veiliger het aan anderen over te laten

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 27 sep 2008 22:37

Zoals het er nu uitziet zou ik zeggen van niet mooi. Maar denk ook dat je het in totaal zou moeten zien, jij hebt er al helemaal een beeld bij en die kan ik nog niet vormen. Dus ben erg benieuwd naar uiteindelijke. Opzich dat grijs erbij wat rustig en druk wel mooi.
Leef je droom.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 sep 2008 10:54

Heel handig, dat mijn ouders voor het eerst opa en oma worden. Ik zat te vertellen dat ik graag een moderne box wil, met vierkante spijlen, met een vierkante la eronder, maar dat die tweedehands niet vindbaar zijn, en ik ze nieuw te duur vindt.
Mijn moeder zei meteen dat we hem dan cadeau krijgen van hun. Maakt niet uit hoe duur, bestel maar. Yess :D Handig hoor ;) Al vind ik 250 euro uiitgeven aan zoiets nog zot, dus een goedkopere vorm zal het wel worden, maar ik krijg lekker mijn moderne box :D

Verder gaat het steeds wat lastiger allemaal. Alles doet steeds pijn. Twee dagen van druk klussen, en alles doet zeer, een dag lang. Nouja, nog maar 9 weken werken, dan verlof.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 28 sep 2008 12:55

poe dus de laatste loodjes op je werk. Gaat snel he?! :D Ik vind het wel erg apart hoor MissF, maar wel stoer opzich!!
Ik denk dat als we de hele kamer zien dat het ineens ook een ander gezicht wordt 8)
Gaaf dat je een box krijgt, kan je er eentje met al je wensen uitzoeken!

Sterkte nog op je werk, en doe geen dingen die ik ook niet zou doen (dus al helemaal niet op een stoel behangen :mrgreen: )
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 sep 2008 14:51

Leuk MissF, het is in iedergeval geen standaard slaapkamer.. :wink:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 29 sep 2008 11:00

Leuk MissF, ik kon me uit je omschrijvingen nog niet zo heel veel voorstellen, maar ik vind het er erg leuk uit zien! Dat gaat vast een heel mooi kamertje worden :wink:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 29 sep 2008 11:04

Appart maar wel leuk! Denk dat het in het geheel wel leuk is ;) Maar het zal niet mijn keuze zijn :)

Terug naar “Archief”