huizen, tuinen, inrichtingen, hoe leef je?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 05 okt 2008 15:43

wc zou ik rustig houden, een beetje creme met zandkleur ofzo! Badkamer is natuurlijk van jullie zelf dus kan je een beetje spelen :D
wij hebben de wc in de badkamer, en erg primitief dus wij hebben zowiso alles een beetje naturel en niet te opvallend.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 okt 2008 15:49

ik vind het zelf wel gaaf om echt iets aparts te maken maar ja als we ooit willen verhuizen is een neutrale badkamer+wc wel beter.
Ik vind zelf een zwarte vloer wel erg mooi maar je ziet er echt alles op liggen.
Mijn man had in zijn hotel een donkere houten plafond met spotjes erin dat zag er ook super gaaf en warm uit.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 05 okt 2008 15:51

heeft onze buurman ook in z'n badkamer!! Ziet er echt superstoer uit, hopen dat je een handig iemand binnen bereik hebt :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 okt 2008 15:52

ja hoor mijn broer die is erg handig en die wil het voor ons doen en wat hij niet zelf kan doet zijn schoonvader. En mijn man helpt met slopen en met de ondersteuning :lol:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 05 okt 2008 15:53

mooizo, ik kan ook goed slopen :wink: :mrgreen: ik zal kijken of ik ff wat foto's van ons huis kan plaatsen.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 okt 2008 17:07

Ik hou zelf van pikzwart met spierwitte keukens en badkamers. Of van dat gekleurde mozaiek.
Maargoed, onze toilet en badkamer boven zijn prima. Ik vind het niet mooi (het is creme met een beetje terra kleur), te gewoontjes. Ik hou van heel modern en strak in badkamers. Maar om nu voor het kleurtje alles nieuw te doen...
ik zou niet zonder bad kunnen! Heerlijk, dat ding gebruik ik veel. Toen we naar Rhenen verhuisden met mijn ouders, hadden we een jaar geen bad. Wat was ik blij toen dat ding erin gezet werd :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 05 okt 2008 21:44

Ik zou juist voor iets met kleur gaan!
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 okt 2008 06:48

Ik heb er nog eens over zitten denken en iets met een knalkleur lijkt me ook erg leuk! niet alles maar misschien een rand in de tegels die er uitspringt.
Mijn man neemt vandaag allemaal folders mee van zijn werk over badkamers enz kunnen alles bestellen met 60%korting!

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 06 okt 2008 06:55

Ik kraamde pas in een gezin en die hadden net een nieuwe badkamer. Zij hadden bij het douchegedeelte allemaal gekleurde tegels en ook wat zwart er tussendoor en op de vloer zwarte plavuizen en de rest van de badkamer witte tegels. Leek erg mooi! Maar 'k weet niet of ik 't zelf zou doen, aangezien ik in de toekomst m'n huis ook wel goed verkoopbaar wil hebben.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 okt 2008 10:21

Dat is soms ook wel slim idd. Wij denken hier over 10 jaar niet meer te wonen (nouja, behalve als de kredietcrisis zo lang doorgaat ;) ). Ik hou bijvoorbeeld ook wel van die strakke, felgekleurde keukens. Felrood of felblauw ofzo. Maar zou het nooit in mijn huis doen. sowieso al niet omdat we een open keuken hebben, dat vloekt bij de rest van de kamer, maar ook omdat verkopen dan lastiger is. Het is niet prijsverminderend, maar mensen kunnen er best op afknappen. Dan ben ik maar weer blij met onze erg neutrale keuken (maar wat niet mijn smaak is)

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 06 okt 2008 11:50

Hoe duur is een nieuwe badkamer ongeveer? Natuurlijk kan je het zo gek maken zoals je het zelf wil, maar gewoon een indicatie?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 okt 2008 11:54

Ik zou het echt niet durven zeggen hoeveel een badkamer kost. Wij moeten wel nu staat er een massagedouche in heel erg lekker maar hij is denk ik heel goedkoop geweest staat geen merk in en hij lekt.
En onder die douchebak zit een hele andere vloer dan de rest van de badkamer is echt door amateurs gedaan.
Maar ik denk dat je zo 1000 euro kwijt bent misschien wel meer ik heb echt geen idee

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 okt 2008 12:01

Volgens mij kost een badkamer wel meer.
Mijn vriendin en haar vriend hebben een huis gekocht waar nog een oerlelijke bruine badkamer in zit, die hebben ze er nu ook uitgesloopt, Maar alleen tegeltjes al kosten best wat. In het tweede huis van mijn ouders was alleen een enorme witte betegelde ruimte, met een wasbak en een douchekop in een hoekje. Toen moest er nog een kast in, een wasbakkastje en een bad. En die kasten kostten al best veel.
Als het niet echt nodig is, zou ik er niet zo snel aan beginnen. Maargoed, wij doen weer andere dingen met ons geld ;) Ieder zijn ding.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 okt 2008 12:05

Ik ga een badkamer of keuken ook niet zomaar vervangen maar wij moeten wel en dan kun je er beter iets moois van maken zodat je huis weer meer waard is :P :D
En al kost het 3000 euro dat is niet anders gelukkig hebben we het geld er nu voor en je doet het ook niet zo snel meer als je kinderen hebt enz dan kun je het wel beter gebruiken denk ik.
En ik vind het juist wel een uitdaging om zelf een badkamer te ontwerpen en wij hebben het geluk dat mijn man het via zijn werk allemaal kan bestellen en mijn broer het voor een leuk bedragje wil doen

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 06 okt 2008 12:06

Volgens mij is die € 1.000,-- inderdaad wel erg optimistisch: Hier beginnen de complete badkamers bij € 2.100,--...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”