Moderator: Moderafo's
SimonT schreef: Dus jij wil zeggen dat als God met jou of weet ik veel welke persoon ook die homosexuele gevoelens heeft en deze met de sexuele daad wil praktiseren deze weg gaat (zoals jij dat nu aanvoelt) Dat dat meer kracht heeft als het geschreven Woord van God?
Begrijp ik je dan goed?
SimonT schreef:Want als jij dan die duidelijkheid hebt ontvangen, waarom kan je het ons dan niet duidelijk uitleggen?!
SimonT schreef:ik wil me best verdieping in andermans visies, maar wanneer ik weet hoe de Bijbel erover spreekt vind ik het zonde van mn tijd omdat het op een leugen gebaseerd is!
ik heb geen kwaad in de zin André, deAndré schreef:Kijk dat je er eentussen zet weerhoud mij er niet van om een report te sturen. Reden, ik vind het niet correct dat God mijn Vader die ik liefheb zo wordt 'neergezet' En voor de volledigheid maak je de Bijbel ook maar meteen even belachelijk. Jammer, moet je denk ik niet willen op een Christelijk forum.
als jij de behoefte hebt om mijn woorden zo op te vatten dan ben je daar vrij in, zoek de verschillen vriend!meboy schreef:@ Aardmannetje & russel
Als je de behoefte hebt om mijn Schepper te kakken te zetten doe dat dan lekker in een ander discussie. Dat is wel het laatste wat we hier kunnen gebruiken.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten