hmm. volgens mij stond er ergens in de visie van refoweb dat het geen koppelbureau was??!!
Maar moeten we niet ff to the point wat betreft de data van de meeting?!
Moderator: Moderafo's
nonno schreef:hmm. volgens mij stond er ergens in de visie van refoweb dat het geen koppelbureau was??!!
Omega schreef:hij zou korting krijgen als er voor de terugreis een stelletje was! Hij liep er de hele weekk over te zeuren
Welnee. We krijgen een bonus als er een stelletje ontstaat n.a.v. Risoul. Het kan dus nog steeds. Gerdien en Johan lijken me wel wat. Ze hebben beiden een uitstekende exegese.![]()
Corné en Suus zie ik ook wel zitten. Henkie keek bovendien opvallend vaak richting Marion. Die bonussen zitten er dus wel aan te komen.
Mark_NL schreef:nonno schreef:hmm. volgens mij stond er ergens in de visie van refoweb dat het geen koppelbureau was??!!
haha, nee dacht ik ook![]()
maar we moeten echt ff een datum hebben nou ja! Anders kunnen er weer geen vrij krijgen enzo. Ik kan zowiezo wel
Joost9 schreef:Heb zojuist een lijst met adressen en tel. nrs. door gemaild. In het eerste mailtje ben ik vergeten om het bestand te atachen dus vandaar dat je er 2 hebt gekregen. Er zijn een aantal adressen die niet kloppen. Ik hoop dat jullie die mensen kunnen voorzien van een adressenlijst!!
Uiteraard heb ik zeer veel ervaring met stelletjes en het ontstaan daarvan! Maar helaas heb ik de afgelopen week weinig vuurwerk kunnen ontdekken. Misschien komt het nog maar ik heb weinig hoop hoor!!
nonno schreef:heb je die lijst al napolie?? Ik wil em wel sturen maar heb je adres nie he!!
Idd Bas, je mail adres klopt niet, dus kan je hem ook niet doorsturen
hmm. volgens mij stond er ergens in de visie van refoweb dat het geen koppelbureau was??!!
Uiteraard heb ik zeer veel ervaring met stelletjes en het ontstaan daarvan! Maar helaas heb ik de afgelopen week weinig vuurwerk kunnen ontdekken. Misschien komt het nog maar ik heb weinig hoop hoor!!
op derre
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten