Berichtdoor Raido » 17 jan 2005 19:52
Misschien ga jullie me nu allemaal heel hard uitlachen maar ik voel me toch echt gekrenkt in mijn mannelijkheid hoor. Een man is een mens, geen grote geslachtsdeel met beentjes, ja een man raakt opgewonden va n bijvoorbeeld een foto, een film of whatever. Maar dacht je nou echt dat een vrouw dat niet heeft, of een vrouw neem een willekeurig meisje. Aan de muur een x aantal posters van beroepshunks als, Ben Afleck, John Depp, Orlando Bloom, met mooie blokjes buiken, en gespierde armen.. Gewoon geaccepteerd.
Maar zou snel ik (bij wijze van spreken) een vrouw met een ietwat diep decolete, of gewoon met een wel gevormde buste op mijn kamer zou hangen wordt dat absoluut niet geaccepteerd.. En waarom, ja omdat een jongen daar op kickt... En een meisje dan? Ja die kicken op spieren, mooie buiken en vast nog meer dingen.
Echt, dan kun je nog zo open over seks praten in je gezin, of in je familie, goede gesprekken hebben met je kinderen, maar mij maak je niet wijs dat je kinderen dan niet masturberen op hun slaapkamer, kicken op allerhande dingen of gedachten. Het hoort bij de mens (en dat siert hem niet).
De man wordt afgeschilderd als een groot monster, toch wil ik nog dit kwijt, een van de eerste overtredingen op dit gebied, kwam van een vrouw! De vrouw van Potifar wilde seks met Jozef, er staat nergens dat Jozef om de hoekjes zat te gluren.. De vrouw wilde dat!
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |