Rotterdam : Uiteraard gelezen maar het klopt niet dus nu mag jij.
En wat klopt niet en waarom niet volgens jou ?
Moderator: Moderafo's
oekaboeka schreef:Volgens mij word dat gewoon in die link uitgelegd.
Ik heb het even doorgenomen en ook nog even naar andere artikelen gekeken. Serieus, ik heb nog nooit zoveel onzin op één website gezien. Hoe krijgt die man het toch allemaal bij elkaar verzonnen?oekaboeka schreef: http://www.wiseoldgoat.com/papers-creat ... eel1b.html
Deze link heeft veel goede standpunten waar ik het mee eens ben , veel leesplezier
Pcrtje schreef:Dit is natuurlijk de reinste onzin. Ten eerste heeft de RKK het tweede gebod niet weggelaten. Het tweede gebod zit bij de RKK bij het eerste gebod inbegrepen. Zij heeft het dus wel degelijk. Ten tweede is de zinsnede 'Het tiende gebod hebben ze gesplitst zodat ze er toch tien hebben' natuurlijk belachelijk. Dit insinueert zaken die helemaal niet van toepassing zijn. Slinkse wijze van het bedriegen van je publiek - dát is wat Hovind hier doet.
Hoe kun je dit nou zeggen!? Ik heb je net laten zien dat die claim onjuist is.oekaboeka schreef:Hovind heeft hier gewoon gelijk , de katholieken verdraaien Gods geboden.
Dat kan niet in 4000 jaar. Volgens Answers in Genesis en andere creationisten ging er één soort beren mee op de ark van Noach. Het is volstrekt onmogelijk dat binnen 4000 jaar die beren over de gehele wereld verspreidden en ook nog eens zo snel aan hun omgeving aanpasten.oekaboeka schreef:Inderdaad aangepast ja , niet een ander soort maar gewoon een variatie , de basis gaat terug naar gemeenschappelijke voorouders in het zelfde type , soort.
oekaboeka schreef:Hettys : Zo zijn ijsberen aangepast aan kou en ijs.
Inderdaad aangepast ja , niet een ander soort maar gewoon een variatie , de basis gaat terug naar gemeenschappelijke voorouders in het zelfde type , soort.
rotterdam schreef:Ik lees altijd met grote interesse jouw goed onderbouwde argumenten.
Mijn eigen kennis m.b.t. dit onderwerp is te beperkt om aan de discussie te kunnen deelnemen.
Verhelderend was ook jouw uiteenzetting over de aanpassing aan de situatie waarin door soorten trachten te overleven.
Ik neem aan de de giraf z'n nek langer is geworden om bij de boomblaadjes te kunnen ?
Er zijn geen nekwervels bijgekomen, ze zijn slechts groter geworden. Dus dat lijkt logisch.
Kun je mij eens uitleggen (dit is geen strikvraag maar oprechte interesse) waarom de aanpassing van de bomen (verhogen van de bladgrens) is achtergebleven bij de nek van de giraf ?
rotterdam schreef:Dus begin daar - 4000 jaar geleden - 4 mannen en 4 vrouwen.
Leg mij nu eens rustig uit - hoe kom je in 4000 jaar van 8 personen naar 7 miljard ?
Pcrtje schreef:[*] Nu ik dat toch genoemd heb: Hovind zit reeds een paar jaartjes in de bajes voor belastingontduiking.Verder is zijn doctorstitel zeer omstreden. Zijn universiteit heeft jarenlang zijn proefschrift niet vrijgegeven. En dat terwijl andere universiteiten dat altijd wel doen. Dat is immers ook een teken van gezonde wetenschap: transparantie en openheid. Eerlijkheid. Hovind heeft altijd beweerd dat hij zijn eigen kopie van het proefschrift 'kwijt' was geraakt. In 2009 is het proefschrift gelekt op Wikileaks en dat heeft tot grote hilariteit geleidt binnen de wetenschappelijke wereld, en ook daarbuiten. Zo stond zijn proefschrift vol met spel- en taalfouten; heeft hij zich niet goed ingelezen; zijn zijn claims allang weerlegd door de wetenschap; bezondigd hij zich, ik zou zeggen vanzelfsprekend, aan foute definitieverschaffing; enzovoorts; enzovoorts. Zelfs Answers in Genesis, dé diehard creationstenwebsite wil niets met die Hovind te maken hebben.[/list]
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten