Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Ik vind assertief zijn, vrienden kunnen maken (en vrienden houden), benoemen wat je wilt en niet wilt op een goede manier echt belangrijker dan letters en cijfers leren.
Kate Spade schreef:.
Op andere school waar ik werkte, mochten de kinderen geen brood meenemen voor in de ochtendpauze. Anders zouden zij in de klas ontbijten...![]()
Misschien staat het wel wat streng, al die afspraken. Maar voor de juf is het ook fijn als alle kinderen een beetje hetzelfde mee nemen naar school. Het voorkomt de scheve ogen van de kinderen, hoe lekker zijn je plakjes komkommer als er naast je iemand zijn tanden zet in een muffin met vanillesmaak en chocolade stukjes
jeepeecee schreef:Bij ons (wonen in een flat) hebben bijna alle mensen met warm weer de voordeur open. Daar is vanaf 's middags de zon weg. En vaak later alles open en lekker laten doortochten. Is hier altijd snel heet.
Dus je kan eigenlijk zo bij iedereen naar binnen lopen.
Als H. en E. naar bed gaan doen we de voordeur eigenlijk altijd dicht. Juist i.v.m. de tocht.
Maar ik blijf het ook raar vinden dat ze het niet even kwam vragen. Want een kind van 2 in haar nachtponnetje op blote voeten om half negen op de galerij in d'r eentje is toch niet normaal!!
Nu gaat de deur dus op slot 's avonds. Ergens voel ik me ook wel een slechte moeder dat dit kon gebeuren. Voor het zelfde geld gaat ze naar beneden, en de straat op. Ze is zo 'bij' dat ze alle deuren open maakt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten