Gefeliciteerd TJ!

Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Volgens mij ben ik een ontaarde moeder. Ik vind kindjes in alles-bedekkende schorten die in eten wroeten echt... een smerig gezicht![]()
Ik zou mijn kind dus nooit zo neerzetten. Maar het is een schattig ventje, TJ![]()
Gefeliciteerd! Nu ben je 'uit de baby's'. Dat zal wel even raar zijn na 3 baby-mannetjes!
LauraC schreef:Bij ons ook min of meer als bij ajl. Ik stimuleer M altijd om mes en vork/lepel te gebruiken maar ga er geen drama van maken als hij een doperwtje met zijn handen oppakt.
paprikameisje2 schreef:hier ook absoluut geen taartsmeerfeest. VInd de hele dag zelf al intensief genoeg, heb dus echt geen zin in het poetsen van een gedeelte omdat er eentje met taart heeft lopen wroeten. Hier in de buurt krijgen ze zelfs een hele taart voorgezet! en maar slaan met die handjes.
paprikameisje2 schreef:Voel me al beetje schuldig als ik broodkorstjes naar de eenden breng, denkend aan al die kindertjes die ver weg wonen.
paprikameisje2 schreef:iemand bekend met slaapmedicatie voor een 1 jarige?? de nachtelijke verhalen zal ik julli emaar besparen. Nu het vakantie si, is het geen probleem, maar als er weer wat moet, ben ik bang dat hetm et mij weer terug gaat..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten